Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

I 7:an praoade jag hos min pappa i Connex ( nu Veolia ).

Och idag så letade jag o min kompis efter prao till vecka 17 och vi ska praoa i en kiosk/videobutik.

Redigerat av Abyssal
Gäst Yantra
Skrivet

7:an ITE fabrik AB

8:an Fridafors bilservice /www.f-racing.com

9: Elservice

1:an Shell olofström :P

Skrivet

Lågstadie lärare. Rikigt kul folk såg upp till mig som en gud.

Dator ansvarig på "katedral skolan" i växjö.

Inte så svårt som jag trodde men det var rätt klurigt med alla virus och natverks uppdareringar.

Skrivet

1. Wettergrens storcash i mölndal. Fick arbeta både i butiken med bla prismärkning, ställa upp varor och mycket lätt städning och på lagret med att hämta saker fick köra gaffeltruck =D För detta slit fick jag: Ett presentkort på två biobiljetter, en låda godis och en penna jag hittade under disken.

2. Dockside restaurang. Fick arbeta med saker som att skala lök, göra sallader, strimmla kyckling, riva morötter, klyfta potatis och servera. För detta fick jag: presentkort på biobiljetter och några sådana där chockladbitar man serverar till kaffet.

Skrivet

Praoat två gånger på 7 Knop som är ett café... var ganska fullt upp hela tiden fast ändå askul

Praoat på Swedish Intitute of Computer Science i gymnasiet... var väl helt ok

Skrivet (redigerat)

Jag praoade på ica i Nossebro en gång och det var väldigt tråkigt. För man hade 30 min. på sig att lasta av nästan 35 varor till hyllor tvärs över hela affärn :angry: :angry: :angry:

Redigerat av EE lover
Skrivet (redigerat)

Senast praoade jag på SFbokhandel i stockholm i Gamla stan.

Det var ganska kul. Efter fick man 150 kr att göra av med i butiken på vad man ville, och 35 % rabatt.

Redigerat av wildwolf
Skrivet

Ska praoa på Röda Korset de kommande två veckorna. Jag ser väldigt fram emot det... typ... Hyfsade tider dock. kl 10.00 till 15.00

Ska sortera kläder och packa upp en massa skit...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...