CHORDAZBA Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Nu har du mixat om lite, förälskad är man i några månader (typ), sen övergår det till kärlek, när det är lite mer casual, typ giftemål och när man inte försöker impa 24 Står det i en bok eller? Nej men jag säger så :o aehuahhuaeuhuh That's the (fuska) spirit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theawsomeone Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Inte än, väntar på "sanna kärleken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Inte än, väntar på "sanna kärleken"Awesome stavas det. Varför skrev du sanna kärleken inom citationstecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Varför skrev du sanna kärleken inom citationstecken?Eftersom det är ett oprecist ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 när jag gick i hmm.. 6 eller 7? typ på riktigt liksom :P förhållande o shit xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Varför skrev du sanna kärleken inom citationstecken?Eftersom det är ett oprecist ord. Nejdå. Skulle jag inte säga att det är. Sanna kärleken. The one true love. Äsch.. alla ser väl på livet olika ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 när jag gick i hmm.. 6 eller 7? typ på riktigt liksom :P förhållande o shit xDAa förhållande i 6an.Hoppas du lider av pesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 när jag gick i hmm.. 6 eller 7? typ på riktigt liksom :P förhållande o shit xDAa förhållande i 6an.Hoppas du lider av pesten. det var en häftig post. ont jag kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Min "första kyss" upplevde jag när jag var 4 år. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Min "första kyss" upplevde jag när jag var 4 år. B) Samma här, fast typ puss. Jag och en tjej på dagis satt i ett skåp och pussades... Haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!! Jag har aldrig haft ett förhållande eller ens kysst någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!! Jag har aldrig haft ett förhållande eller ens kysst någon. Amen jaaa då! Jag har lixom inte haft nått! lixom! slå det va?! lixom slå det om du kan! jag har typ fan lixom inte haft nått lixom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.