Mosa1nagant Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag blev sk*t skraj där.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 MEN APRIL FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ha lite sinne för humor. Bra försök admin xD Gick nästan på det eftersom jag inte tänkte på att det var första april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 skickade mail innan jag fattade... nu känenr jag mig dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 dom kommer säkert då med: April April din dumma sill.. Och då får man göra så om man verkligen vill avregistera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 jag gick på det, bra skämt admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 eeh det är väll inte aprill idag? dåligt arillskämt... gick nästan på det :P men lol tror ni på han isåfall så hadde han varnat 1 år tidigare så att dom som inte ville slapp avgifter Det är april i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Nä, det är april idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spook Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 taskigt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Altså jag gjick på det men nu fatar jag att det var ett aprilskemt. Bara en fråga: Hur avregistrerar man sig. jag ska inte göra det men kan vara bra att veta :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Man PMar admin. Oh, noooo! M E D L E M S A V G I V T?! Måste. Avregistrera. Mig. Genast. ( Jag är lite seg, förstår ni...) Lol! Sidvisningar? Ingår Fuskavip i Medlemsavgiften? :) :unsure: Redigerat 1 April 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.