Hoppa till innehåll

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan


w4nkarN

Rekommendera inlägg

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Eh, en fet klapp på kinden skulle ni fått :P

Men alltså såg ni inte henne? Ni kunde ju ha dödat henne, en gammal tant som får en planka i skallen kan sluta illa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

spelat klädpoker med dom hetaste tjejorna i klassen , limmat ihop 2 bänkar med lösnagel limm snott chokladkaniner från vår lärare spolat ner paperssarvetter i toan så det blev stopp, kastat in stinkbomber i ventilationstrumman, andvänt magic rotation på alla skärmar i datasalen så när man loggar ut kan man inte ändra tillbaka det, hackat admins lösenord och blocka alla söksidor som google ändrat startsidorna till bögporr sidor, mulat en lärare, hällt smörsyra i no salen, äldat magnesium under brandlarmet ( det gick inte) eldat metanol i klassrummet ( brinner som f*n och är giftigt) har dratt ner en het bruds "mjukisbyxor" och string i kafeterian, limmat fast en stol i golvet med lösnagelslimm, "taffsat" på en tjej under lektionen (under bhn), doppat grejor i flytande kväve(fryser direlt) och kastat på väggarna häftat fast en kompis hand på slöjdbänkarna, skruvat loss toppen på saltkaren, flyttat orienterings kontrollerna när vi har orjenterings tävling, gjort wett willy på båda mina klassföreståndare:P

 

Du är min idol.

 

... går bara i 8an har 9an på mig oxå:P

vi ska ägg vår tyska lärare med:P:D

jag och en kompis hade race med sånna stolar med hjul och andvände brandsläckare som gas:P körde rakt in i en vägg

ps fält min klassföreståndare som är 64 år en gång

 

f*n glömmer altid saker.... gick in i burdarnas omklädningsrum:P skit skoj alla stog typ nakna elelr i trosor så j*vla skoj

 

Det är uppenbart att du inte vet vad ironi är. Du borde fundera på att ta stödkurser i svenskan istället för att hålla på som du gör.

 

ja vet vad ironi är skrev ffs ...!!!!!!!!

och desutom behöver ja inet stödkurser skriver inte "vanligt" i vanliga fall men gör på fuska och skriver rätt snabbt så blir en del fel då!!!!!!!!!!!

 

Då behöver du en stödkurvs av dina föräldrar som lär dig att uppföra dig som folk.

Du är tydligen en sån där ungdom som lärare skall ha rätten att slå på käften.

 

aså ja har f*n vett men inte i skolan... man bara dras med typ gjorde typ inget av detta sj

Dras med ? Stå på dej.

 

det eller bli ensam kvar med pluggisarna....

 

Håller med dezen helt. Omoget som in i h*lvete. Rekommenderar dig att ta lite svenskakurser. Du går i 8:an och stavar som någon som går i 3:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta är något som jag ALDRIG har berättat för någon: Förr, när jag gick på mellan stadiet, så brukade jag äta papper(!)(ja gillade smaken av någon anledning), och en gång gick jag för långt, jag hade tuggat i mig alla kanterna på en biblioteksbok och lämnat in den! Biblioteksgumman kom till mig och frågade mig varför alla kanterna var borta, och jag sa att jag inte visste.(allvarligt, jag vågade inte berätta sanningen, då skulle de bara bli förhör och föräldra samtal m.m). Jag kom undan men jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle äta papper igen. Det är det sjukaste jag gjort under hela min skoltid o.O

Haha nice :D, Själv har jag käkat suddigum i trean :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Eh, en fet klapp på kinden skulle ni fått :P

Men alltså såg ni inte henne? Ni kunde ju ha dödat henne, en gammal tant som får en planka i skallen kan sluta illa.

 

Nej, det var inte farligt den träffade typ inte hon bara lite i sidan det kom bara pytte lite blod.

 

Men nästa gång vi hittar plankor så ska vi elda upp dme istället.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Eh, en fet klapp på kinden skulle ni fått :P

Men alltså såg ni inte henne? Ni kunde ju ha dödat henne, en gammal tant som får en planka i skallen kan sluta illa.

 

Nej, det var inte farligt den träffade typ inte hon bara lite i sidan det kom bara pytte lite blod.

 

Men nästa gång vi hittar plankor så ska vi elda upp dme istället.

 

Ja, får ni nog inte bullar när någon kommer på er iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Tack för tipset vet exakt vad jag ska göra om jag hittar en planka.

Börjar tänka på att bli snickare nu också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...