Hoppa till innehåll

Jag Behöver En Tjej?


Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man behöver ju inte vara ihop men någon, ska man vara ihop med en annan person ska det vara för att den personen betyder mycket för än och att man inte bara vill ha ett vänskapligt förhållande utan känner mer. Det är fel att vara med en person bara för att det är "coolt".

 

Jag älskar min pojkvän och om någon månad har vi varit ihop i ett år och allt tyder på att vi kommer vara ihop mycket längre än så eftersom vårat förhållande är lika perfekt som då vi blev ihop. Vi blev inte ihop för att det var "cool" utan för att vi tyckte hemskt mycket om varandra och det har gjort ett stadigt och underbart förhållande.

 

"Dont try to find love, love finds you" <- Tycker jag passar bra in i den här konversationen.

Bra citat, det är så det ska vara för att få det bästa möjliga förhållandet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför man skulle behöva en tjej eller kille? Jag har klarat mig utan i 17 år (detta är dock inte sant, men nästan). Visst, visst, det är ju ibland att man tänker på det, men jag har alltid så mycket å göra, så hinner aldrig tänka på tjejer (nästan aldrig, iaf...).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Dont try to find love, love finds you" <- Tycker jag passar bra in i den här konversationen.

haha! sorry nu bara, men hede e bara nå bullcräp <_<

 

Svårt att riktigt tyda vad du skrivit, men menar du att citatet är Bullshit så kan det vara för att du är för ung för ett riktigt förhållande. Kärlek och förhållanden som blir seriösa brukar oftast dyka upp senare i livet och inte vid 13.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:

 

I Need a girlfriend now.

 

 

Okej...? Vadå behöver en tjej?

 

Och en annan hette såhär:

 

Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?!

 

 

Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän??

 

 

 

Komenera.

Joo men om man är utan för länge så kan man känna sig ensam. Btw, du kommer fatta när du bli äldre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...