NeedforSpeed Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 (redigerat) håller med om att fjortisar e störiga, men ja stör mig mer på emos... dom e värre tkr ja xD Redigerat 21 December 2009 av NeedforSpeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fjortisar = Tragiskt osmarta varelser Haha typ som blondiner xD Yey yey.. idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Det jag tycker om fjortisar : Jag tycker dom är skabbiga, skitiga, äckliga och brats! Varje gång jag går förbi en fjortis hör jag : Ahmen gud Hahahahaha xD... Och så börjar jag nästan spy för dom har (En hel burk parfym på sig?) Men vadå? Dushar dom aldrig eller? Det är iallafall min åsikt om fjortisar... Btw: JAG HATAR FJORTISAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag anser att det inte är något fel på dem. Om dem vill vara fjortisar, låt dem vara det. Ska man klanka ner på personer efter livsstil så kan man i stort sett klanka ner på alla människor på denna planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Nja, det är snarare en trend som flickor tvingas till, för att inte bli utstötta, en "gruppstrycks" sak. Lite tragiskt är det. Men så är det bara. Sedan är inte alla fjortisar idioter. Man måste bara stå ut i början, sen ser man vem personen bakom masken är. Most of the times.. Redigerat 2 Januari 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag anser att det inte är något fel på dem. Om dem vill vara fjortisar, låt dem vara det. Ska man klanka ner på personer efter livsstil så kan man i stort sett klanka ner på alla människor på denna planet. Det är ingen livsstil. Vid 20års ålder kommer de förhoppningsvis ha mognat och fattat att de är fjantiga. Fjortis=Flickor i puberteten som tror de är coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag anser att det inte är något fel på dem. Om dem vill vara fjortisar, låt dem vara det. Ska man klanka ner på personer efter livsstil så kan man i stort sett klanka ner på alla människor på denna planet. visst får de vara IQ befriade, tjatiga och utseende fixerade om de vill så länge det inte går ut över oss andra, vilket det enligt mina PERSONLIGA erfarenheter oftast gör. Sen som många säkert nämnt tidigare så är det ganska kul att argumentera diskutera prata med dem ibland då det oftast slutar med att man ligger på golvet och gråter av skratt. Metalkungen: spana in din signatur och byt sen användarnamn, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Verzy Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Hatar dem. Vill aldrig mer ha med dem att göra >.< osäkrare och jobbigare människor får man leta efter... alla mina före detta kompisar blev fjortisar och vände sig emot mig, slutade med att jag fick byta skola men det löste ju inte saken precis.. UTROTA. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jobbiga som fan. Jobbigaste är nog att dom har så fucking mycket parfym och använder "gaming" förkortningar som lol osv. Och jag är allergisk mot parfym så är skitjobbigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag tycker om att utnyttja dem. :) supa ner dem och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 dom ska ha cred, för att det är de samt färgen silver jag tänker på när jag tänker på 00-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Se det från den ljusa sidan, tänk på hur mkt spackel Flügger färg säljer pga av fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.