w4nkarN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Men inte så utan inte skriver komentarer inte e inloggad på 1 år ska tas bort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja det är ju visa sidor som kör med sånt. Jag tycker fuska.se borde göra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Jag tycker att om man inte har loggat in på fuska på 1 år så raderas man om man är nykomling. 1 ½ år om man är medlem o.s.v. Moderatorer och admins blir inte raderade. Som ni sagt tidigare i tråden så ska det komma ett medelande som det står att man ska bli raderad om två veckor. Även om man bara har ett konto för kommentarer och sånt så tar det ett år innan man blir raderad. Och om man ligger i koma i ett år så är jag säker på att flera saker har förändrats mer än fuska.se. Redigerat 19 Maj 2007 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Kan inte någon moderator skicka ett meddelande efter en tid och fråga om han/hon fortfarande vill vara kvar som medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag tycker att om man inte har loggat in på fuska på 1 år så raderas man om man är nykomling. 1 ½ år om man är medlem o.s.v. Moderatorer och admins blir inte raderade. Som ni sagt tidigare i tråden så ska det komma ett medelande som det står att man ska bli raderad om två veckor. Även om man bara har ett konto för kommentarer och sånt så tar det ett år innan man blir raderad. Och om man ligger i koma i ett år så är jag säker på att flera saker har förändrats mer än fuska.se. Det är lättare att skicka ett mail eftersom kontot är registrerat efter E-mail adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag tycker att det är en ganska dålig ide, men det är bara för att jag själv har en vana av att vara inne på fuska en period och sedan totalt strunta i fuska när det inte händer ett dugg här för att sedan återvända igen. Jag vill kunna komma och gå som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 1 år utan någon som helt aktivitet på fuska borde göra att man ta bort. och du ^ det är likadant för mig men inte är det ett år imellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar. Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag gillar iden. Hoppas Admin den store inför detta :) Då blir mer lediga namn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar. Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket. Jo men en del har bara blivit medlemmar, inte skrivit ett inlägg och bara har loggat in en gång. Sådana användare tycker jag ska bort, iallafall om de inte varit inne på 1-2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar. Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket. Ja, det vore bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar. Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket. Men om användaren tas bort från sidan, så blir man väl automatiskt IP-bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.