Lynott Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Nja, vet inte finns många jag skulle kunna se mig att vara ihop med dock inget på g känns inte så viktigt just nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 jag är inte kär just men blev nyss dumpad så de är ju inte konstigt är det inte konstigt? var du inte kär i tjejen/killen som dumpade dig då? eller det gick kanske över på 2 min? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Ja i en underbar tjej som jag kan dela allt med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Nej, inte just nu. Var skitkär i en tjej som jag hade väldigt bra relation med, och nåt var på g, tills jag insåg att hon var som alla andra tjejer, hon var inget speciellt egentligen, jag bara ville att hon skulle vara det. Men vi får väl se, skolan har ju precis startat! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Tror jag börjar gilla en tjej i min nya skola! Detta är ICKE BRA FÖR MIN HÄLSA! ;[ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 jepp, men väntar lite, hon gjorde nyss slut med sin pojkvän som hångla så fort dom var ensamma.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Alla killar jag träffar är omogna D; Så neej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Alla killar jag träffar är omogna D; Så neej... Hur är en mogen kille? Måste bara få veta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) Alla killar jag träffar är omogna D; Så neej... Träffat mig, sweeitepie? ;) <goes lame!> Redigerat 26 Augusti 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jag är kär i mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jag är kär i mig själv.Det där lät lite lagom miserabelt. Det gör inget, jag är också kär i dig, Sandkaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 jag är inte kär just men blev nyss dumpad så de är ju inte konstigt är det inte konstigt? var du inte kär i tjejen/killen som dumpade dig då? eller det gick kanske över på 2 min? Eller så blev han otroligt sviken och inte känner sig kär längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg