Gäst Bisuta Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 jo allmänt kanske passar, men man kanske kan ta en mp3-spelare som "Övrig konsoll"? Nja, MP3 spelare är väl ingen konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 gissar musikforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 gissar musikforumet det var en bra ide för mp3-spelare, men om man har en fråga om en Mobil telefon, vilket forum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Allmänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jo men jag tycker fuska.se är ett forum för datorer & fusk & sånt & att mobiler hör till fuska.se för att det är nästan som en dator, så det passar inte riktigt in i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag förstår din tanke, jag menar ett forum för datorer spel och sådant borde inte ha samma forum för mobiltelefoner som till ens favoritmat. Men jag håller också med att det inte är praktiskt att ha ett eget forum för något om inte så många skriver om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 TV eller Mp3 borde väl gå under Media eller Allmänt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 gissar musikforumet Om du har en fråga om mobiler så kan du ju alltid bli medlem i "MobileCenter" gruppforum altså.. Men det rätta för mp3-spelare är nog musikforumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 i alla trådar om nya forum eller liknande så brukar allmänt föreslås. Problemet i almänt är att ett ämne lätt drunknar där(försvinner i mängden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) TEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P Ja, för de som inte förstod det, jag vill ha en teknik sektion. Redigerat 5 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) Vill bara säga till dem som tycker att det är en dum idé bör lyssna. Ni säger t ex. "det är onödigt med en sån avdelning, inga skriver om teknik". Typer av denna komentar kommer ständigt upp när någon kommer med någon ny idé. Vem gjorde trådar om mode/kläder innan det subforumen kom upp? Vem gjorde trådar om politik innan det subforumet kom upp? Visst det fanns trådar om sånt, men när ett nytt subforum kommer upp, så kommer det trådar om det ämnet. Redigerat 12 Juni 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 men om man har problem med själva mp3 spelaren? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.