lundquist Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 jepps, vilken/vilka tror ni blir 2007s sommarplåga/plågor ? den nya med mange schmidt kanske blir det :), den är ganska bra, dessutom vet ju de felsta vem han är sen glassigt förra året ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag skulle nog säga Dunka Mig Gul Och Blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 "Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Secondtunez - Sommaren Är Här Igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Markoolio's Reggae-låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 "Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på.. Tvivlar på att det kommer bli "Det var en gång en fågel" Dels för att den inte ens kommit att spelas någon gång på radio (vad jag har hört) och också för att det är för mycket som inte är bra. Även många vuxna ska kunna "tåla" låten. Jag tror inte att de gör det med "Det var en gång en fågel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 "Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på.. Att det inte har spelats på radio är för att Laser inte har fått något skivknotrakt än, vad jag vet iafa.. Och vad menar du med "tåla" låten? Jag håller nog fortfarande fast vid att den kan bli årets sommarplåga om Laser får ett skivkontrakt ;) Håller med Rivers och OOIE om att både Markoolis och Secondtunez låtar kan bli sommarplågor med^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Nån ny skitlåt blir det väl med såna som sjunger så alla 5 åringar blir glada? : - D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Dunka mig gul & blå eller Nu svärord är det sommar tror jag nog på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) "Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på.. Med "tåla" låten menar jag att även om det kanske är inriktat till ungdomar kommer nog även vuxna behöva lyssna ett antal gånger på låten och "Det var en gång en fågel" håller nog inte länge för många av de äldre och äldsta. Vi får se (: Redigerat 7 Juni 2007 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 den här j*vla umbrella låten av brianna kör de ju 24/7 på radion tycker jag så det är en plåga för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 markoolios nya är ju bara sämst ! men umbrella med rihanna är ganska bra ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.