Hoppa till innehåll

2007s Sommarplåga


Rekommendera inlägg

"Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på..

 

Tvivlar på att det kommer bli "Det var en gång en fågel" Dels för att den inte ens kommit att spelas någon gång på radio (vad jag har hört) och också för att det är för mycket som inte är bra. Även många vuxna ska kunna "tåla" låten. Jag tror inte att de gör det med "Det var en gång en fågel"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på..

 

 

Att det inte har spelats på radio är för att Laser inte har fått något skivknotrakt än, vad jag vet iafa..

Och vad menar du med "tåla" låten?

Jag håller nog fortfarande fast vid att den kan bli årets sommarplåga om Laser får ett skivkontrakt ;)

 

 

Håller med Rivers och OOIE om att både Markoolis och Secondtunez låtar kan bli sommarplågor med^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på..

 

Med "tåla" låten menar jag att även om det kanske är inriktat till ungdomar kommer nog även vuxna behöva lyssna ett antal gånger på låten och "Det var en gång en fågel" håller nog inte länge för många av de äldre och äldsta.

 

Vi får se (:

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...