Gäst macke2 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Tjaatja, jag undrar om det finns nån mer en jag som tycker att Counter-Strike:Source äger sönder Counter-Strike 1.6 ? :) / dild0triss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Wr0Ng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Det är sant. Men det är flera som spelar cs 1.6 för att folk har lirat det mera. Det är andra inställningar på source & 1.6 och proffsen vågar inte prova på nya saker, så dom håller sig till sitt. Som gamlingar inte vågar ha mobiltelefon på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag håller mig till CS 1.6 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 cs 1.6 är lätt mycket roligare än css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Cs 1.6 !!! Source ser så konstigt ut när man spelar det man e van vid cs 1.6 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Asså, bara för ni aldrig har spelat Counter-Strike:Source så tar ni CS 1.6. Formelera gärna också varför ni tar ett spel Jag tar nog Counter-Strike:Source : Varför: Det fjyllar inte med fjortisar, många klaner,bra grafik, bra spel känsla. Counterstrike: Fjyllar med fjortisar, många klaner, uber fattig grafik, bra spelkänsla, Som ni ser så tar jag Counter-strike:source för grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Men folk spelar hällre Cs 1.6 för att proffsen fortfarande lirar det. Dom håller sig till "det gammla goda" o vågar inte prova på något nytt.. Och som sagt, dom är som gammlingar "håller sig till det gammla goda". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag skulle aldrig ta Source (kanske om jag fick ett gratis) men det suger för grafiken och spelkänslan ifrån 1.6 är helt borta, dock så är CZ helt underbart. Det är som en värdig uppföljare på 1.6 men 1.6 är väldigt bra det med, Source misslyckades med att behålla spelkänslan (och det ser för jävligt ut) annars är det inge fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Css så klart bara att det funkar inte så bra på min dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Uhm, mycket fel. Jag tycker att: Kulast är CS 1.5 Sen kommer CS 1.6 SIST kommer Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag lirar mest Source, men det är mycket på grund av att mina kompisar spelar de.. 1.6 eller Source spelar igen roll för mejj egentligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg