kola_king Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det är verkligen som att avgöra vilka som är bra människor och vilka som är dåliga, kommer att sänka folks självförtroende. Usch nej, inte bra alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det är verkligen som att avgöra vilka som är bra människor och vilka som är dåliga, kommer att sänka folks självförtroende. Usch nej, inte bra alls. helt rätt, men vi kan låtsas att det gäller personliga fotot eller avan, jag är rätt nöjd med mitt personliga foto :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jo, det tycker jag faktiskt! ;) Det är ju nästan bara de som har en bild, som får några stjärnor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Jag tycker att det är en dålig funktion eftersom man kan inte betygsätta en människa inte enligt mig i alla fall och det är elakt att betygsätta folk. Jag tycker att Xade har helt i sitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag tycker som Xade, det är en av fuska's sämsta funktioner. Helt meningslös och får folk att känna sig dåligt. Exakt, den här funktionen har sårat mig.. :( Nu ska jag gå och skära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag tycker att man inte ska bry sig om stjärnorna, visst blir man glad av att ha fem stjärnor. Fast man kan ju tänka att man är "klass ett" om man har en stjärna, så fem är sämmre än ett. ;) Tur att admin inte la in sättastjärnorpåinlägg-funktionen (det finns en sån till denna forumlösning...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 (redigerat) Wah... Jag trodde att man betygsatte prsebtationen, och det tror jag fortfarande? Om man betygsätter personen i fråga, så håller jag med alla andra... Riktigt dålig funktion! Själv har jag lyckats att inte bli betygsatt. :D Redigerat 13 Augusti 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Gone with the fishes like IE :iluvff: dvs betygsättningen är borta. Efter en del tänkade så har jag kommit fram till att den är meningslös då den inte fungerar som det är tänkt och dessutom kan leda till påhopp och mobbing av användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Gone with the fishes like IE :iluvff: dvs betygsättningen är borta. Efter en del tänkade så har jag kommit fram till att den är meningslös då den inte fungerar som det är tänkt och dessutom kan leda till påhopp och mobbing av användare. det tycker jag är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Bra! Den är borta! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.