Lynott Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Får ju inte täcka mitt fina hår! http://kepsfrilla.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Sån hip hop keps är över skattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Har aldrig keps och sällan mössa (om det nu inte är för kallt >.>) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag använder inte någon keps förnärvarande. Bara när det är varmt för att skydda huvudet från solen. Om jag har en keps så har jag märket "Adidas". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jag har keps ibland, fast inte en blatte keps utan en böjd med rockmärken och backyard babies autografer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 new era kepsar har jag aldrig fastnat för. har aldrig keps nu för tiden men som mindre var jag en typisk kepskille haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Nej jag har ingen keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Använder varken keps eller mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 En grå Ripcurl, vanlig keps utan hål där bak ofc ;D Bara Ba Ba Ba, Im Loving It. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nej, inte keps. Men mössa på vintern har jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Keps? ni skulle bara veta hur ful jag ser ut då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Slutade använda keps i 5:an. Nu är det mössa på vintern ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.