xantanos Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 men kan bli deprimerad under tiden, för i mina fall brukar det innebära att man ska bomba personen med komplimanger och säga emot tjejen när denne klagar på livet och i stort sett allt som går å klaga på. sånt är deprimerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) Jo, kanske... :S Men jag har typ upptäckt att jag inte förtjänar tjej B, hon är jättemodig (fast hon är blyg) och jag är en mes! :( Så det verkar som det går dåligt vad jag än gör... :/ Tjej B ser heller på skräckfilmer än loggar in på msn och prata me mig... :( Redigerat 16 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol hur svårt är det att kolla på en skräckfilm...tycker hon är feg som inte vågar prata med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Jo, men jag vågar int se på sånt skräp... <_< Men vad ska jag göra då? Jag kan jue inte få henne att logga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 du kan titta på skrckisar med henne :D, om du vill att hon ska övervinna sina "rädslor" måste du övervinna dina. och för övrigt så spelar det f*n ingen roll om hon är modig och du en mes. normalt brukar det vara tvärt om men det spelar INGEN SOM HELST roll!!! och det finns inget som heter "förtjänar henne" i sånna här frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 om du suger min bajs! så blir du glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Uppupp: Okej, nu blev jag lit gladare... Men jag satt nästan 20 - 30 minuter med henne i fredags, och jag sa typ en eller två saker!! Men hon svarade iaf, det brukar hon inte göra, och man inte ska tolka att hon ser på mig och ler som ett svar... Det är så svårt att komma på nått att säga, min lillasyrra säger att jag inte ska tänka på vem hon är, bara prata med henne som vem som helst, men det är så svårt, hon svara bara om jag frågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 visst e det svårt, jag har ungefär samma problem med en tjej just nu, men jag är typ bästa vän nu. en smula problematiskt, men det är en bra grund. ställ frågor som kräver stora svar. typ "jag vill veta veta lite om ditt liv, kan du inte berätta lite om det??" och försök få det att låta så oskyldigt som möjligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Haha, okej! :lol: Men hon kanske inte gillar mig... :( Nej, blir jag depremerad av tjej B, nu? Hon som ler så sött mot mig? Asså, jag fattar ingenting! Men som sagt, hon ler ju mot alla, så det betyder inte ett dugg??? Redigerat 18 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Om inte du fattar något, hur ska några nördar på ett spelforum göra det? Du verkar ha ett väldigt komplicerat "kärleksliv" du... Redigerat 18 November 2007 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Öhh...Jag trodde väl att ni var ÜberLeet på sånt här... Nåja, nu mår jag bättre iaf, det kanske går iaf, eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Om du är så osäker på din kärlek som du verkar går det nog över snart. Om du träffar någon annan kommer de där två vara borta fort som vinden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.