xantanos Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jo, förvisso. men hon kanske kan tro du itne ör intresserad om du inte typ smsar henne... är en väldigt fin balansgång det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Men hur ska jag kunna göra nått sånt? Jag har ju inte hennes mobilnummer eller nått... Och hon loggar inte in på MSN, betyder det då att hon inte är intresserade av mig? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Men hur ska jag kunna göra nått sånt? Jag har ju inte hennes mobilnummer eller nått... Och hon loggar inte in på MSN, betyder det då att hon inte är intresserade av mig? :wacko: HAHAHA!!! hennes MSN funkar nog inte, eller så vill hon nog inte logga in överhuvudtaget. Det är nog inte dig. Då skulle hon mest troligt ha blockat dig, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 du kan ju skaffa ett till account och adda hon och se om hon är inne där eller fråga nån du vet har hon om hon är inne. eller så kanske ni bara har otur :P du loggar in när hon loggar och vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 ett enkelt sätt att få ett mobilnummer är att fråga ;) det är en ganska harmlös fråga så det borde inte vara ett problem att få Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Hon är blyg, jue! Men idag loggade in! Min kompis som är hennes storebror sa typ att hon inte vågade logga in för att hon inte ville ha nån pojkvän, eller nått... Men hon ville väldigt gärna bli kompis, men hon ville inte säga det själv, och hon viste att hon skulle bli tvungen att säga det om hon loggade in. Men då min kompis hadde sagt det, kunde hon logga in! Gulligt värre! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 aa faktiskt, men då tycker jag att man kan fråga om numret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 det är ju bara att säga: jag har tappat mitt nummer. kan jag få ditt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 nått i den stilen... det funkar nästan alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Nödvändigt, asså, hon kommer ju logga in mer på MSN nu... :D Nånting säger mig att jag drog på förhårt med henne, så hon blev lite rädd, men det har jag väl endå inte gjort? :o Det skulle i så fall vara att hennes bror har sagt allt som jag har sagt till honnom om henne... <_< Man kan tydligen inte lita på nån i denna värld! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Så länge man tror på en sak och inte får panik så löser sig det mesta med tiden om man bara har en gnutta tålamod ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Var lugn och sansad (stavning) bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.