Lander Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag satsar så högt jag kan på alla ämnen, även fast i åttan är det svårt att få MVG som terminsbetyg. Här är en lista på vad jag tror jag kommer få G= Bild, Engelska, träslöjd, musik, svenska, Hemkunskap, NO Vg= Spanska, SO, Idrott(kanske högre), Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 MVG: SO,Engelska VG: Hemkunskap,Spanska,Svenska,Idrott, G: Bild,Slöjd,Matte,NO :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Amen fyfan vad lama alla är. På min tid var man glad om man fick 160 poäng. Jag fick 165 poäng när jag gick ut 9:an och betraktades som "pluggis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliturka Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Mvg i webbdesign G i psykologi och Eng B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Amen fyfan vad lama alla är. På min tid var man glad om man fick 160 poäng. Jag fick 165 poäng när jag gick ut 9:an och betraktades som "pluggis". herre j*vlar, snittet i min klass var 220 när jag gick ur nian, och du gick ju inte ut grundskolan för så länge sen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) Har inte betyg än, men satsar på VG på så många ämnen som möjligt som omdöme. Tror jag sätter ett MVG på idrott i 8:an. Baranoi: Nice betyg :) Redigerat 22 November 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag blev ganska missnöjd när jag hade 2/90 fel i provet(betraktas som "pluggis"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Har ju redan skrivit vad jag satsar på så nu ska jag skriva vad jag TROR det kommer stå för betyg i mitt vinterbetyg! G: Engelska, Tyska VG: Svenska MVG: No, Matte, Bild, So, Idrott, Träslöjd, Musik Nämn gärna ifall jag missat något! Btw: Nacho, får du enskilda betyg i So/No? alltså Historia, Geografi, Samhällskunskap och religion hör ju till so... Biologi, Fysik och Kemi hör ju till No... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag blev ganska missnöjd när jag hade 2/90 fel i provet(betraktas som "pluggis"). 2 fel av 90? det är ju ingenting. Det blir ett MVG iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick felf*n vilken dålig ursäkt, din kompis kan ju inte ta ansvar för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Vi har inte fått betyg än, men när jag börjar i 8:an och väl får betyg ska jag satsa mycket. Hade kvartsamtal igår och alla ämnen såg bra ut, kanske något som kommenterades att det kunde förbättras. Men annars var det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.