Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag satsar så högt jag kan på alla ämnen, även fast i åttan är det svårt att få MVG som terminsbetyg.

Här är en lista på vad jag tror jag kommer få

G= Bild, Engelska, träslöjd, musik, svenska, Hemkunskap, NO

Vg= Spanska, SO, Idrott(kanske högre), Matte

• 2 veckor senare...
Skrivet

Amen fyfan vad lama alla är.

På min tid var man glad om man fick 160 poäng.

Jag fick 165 poäng när jag gick ut 9:an och betraktades som "pluggis".

herre j*vlar, snittet i min klass var 220 när jag gick ur nian, och du gick ju inte ut grundskolan för så länge sen :o
  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Har inte betyg än, men satsar på VG på så många ämnen som möjligt som omdöme. Tror jag sätter ett MVG på idrott i 8:an.

Baranoi: Nice betyg :)

Redigerat av DraggO
Skrivet

Har ju redan skrivit vad jag satsar på så nu ska jag skriva vad jag TROR det kommer stå för betyg i mitt vinterbetyg!

G: Engelska, Tyska

VG: Svenska

MVG: No, Matte, Bild, So, Idrott, Träslöjd, Musik

Nämn gärna ifall jag missat något!

Btw: Nacho, får du enskilda betyg i So/No? alltså Historia, Geografi, Samhällskunskap och religion hör ju till so...

Biologi, Fysik och Kemi hör ju till No...

Skrivet

Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick fel

Skrivet

Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick fel

f*n vilken dålig ursäkt, din kompis kan ju inte ta ansvar för dig.
Skrivet

Vi har inte fått betyg än, men när jag börjar i 8:an och väl får betyg ska jag satsa mycket.

Hade kvartsamtal igår och alla ämnen såg bra ut, kanske något som kommenterades att det kunde förbättras.

Men annars var det bra.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...