volvo_850 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Går dit, buss tillbaka. 3,5km (kan inte cykla längre, cykeln blev stulen och jag köper ny nästa år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag cyklar för det mesta till skolan, men det händer att jag går lite då och då på grund av, oftast, punktering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag går :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Åker med päronen eller så cyklar jag. Har 5 kilometer till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Cyklar, Buss på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 cyklar i ur och skur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 jag åker buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Det beror på , när jag vaknar och när jag drar till skolan.. Går, Brädan, Cyckeln, Bil, Moppe . Som ajg sa, det beror på! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag cyklar för det mesta till skolan, men det händer att jag går lite då och då på grund av, oftast, punktering.Ofta man kan bli så sinkad av en punka när det tar typ 10-20 min att fixa det O.O ? Själv cycklar jag alltid eller går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Går typ, en kilometer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speer Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Cycklar 1,5 mil för det mesta. Åker buss ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Går 10 meter på grusväg, tar cykeln och rullar fram 3 meter, stiger av, tar moppen 5 meter, går av. Ställer mig på alla fyra, lägger sedan mig ner på magen och ålar till skolan :unsure: . Redigerat 1 Augusti 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.