Musten Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Bil dit, buss hem. 2 mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) Går till en spårvagnshållplats, åker en station byter där till buss. Går på cirka 30-40 min beroende på trafiken. Redigerat 3 December 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Första pendeltåg i 15 minuter. Sedan buss i 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Bor ganska nära... Tar typ 10-20min att gå dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Buss-5min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 tågresa, sen gångavstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Kryper, baklänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 går,tar typ 5-15min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Tar tyvärr bilen allt för ofta, blir dyrt men lättast/snabbast. Går i högskolan som är någon kilometer bort där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Cykel eller buss, beroende på vädret & orken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Blir buss eller så åker jag bil. Alltid 40-50 pers som ska på bussen till hemfärden på tisdagar, onsdagar och fredagar så det blir alltid att kötta sig igenom alla sjuor och få sittplats :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Brukar få köra bil, det är alltid kul, dock inte med trafkien på morgon ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.