Mumutio Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Man märker ju att det är bara 10-13åringar som säger att man är idiot om man röker, snusar. Kan du nämna en sak som är bra med att röka eller snusa? Rök/snus full. Skön stämma. Chill. Jag skulle vilja se alla som säger att snusa och röka suger växa upp utan att testa, när jag var typ 10 sa jag det med, men nu så gör jag det ändå, anywho ni kommer liks troligen fest röka när ni blir större.... Det är möjligt, men jag tror faktiskt inte det. Jag är inte en sådan som faller för grupptryck. Oavsett hur skön känslan är skulle jag aldrig röka eller snusa. Det är liksom inte värt det. Det ser fult ut, det luktar äckligt, man löper stor risk att dö i förtid och att drabbas av sjukdomar, man får sämre kondition, man ser sjuk ut (ni kanske inte ser det, men de jag sett som röker är betydligt blekare och hålögdare än andra). Att snusa är inte riktigt lika illa, men man ser ut som en idiot när man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 ja har alltid hatat snus xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Låt folk leva livet, är det så svårt eller? Jorden är redan åt h*lvete, tänk på andra grejer som drabbar mänskligheten än bara alkoholer och tobak. Jag förolämpar inte någon pågrund av att han/hon är beroende, jag skiter fullständigt i vad någon gör med sitt liv. Jag börjar reagera om det är någon nära som börjar ta droger. Rökning är det första sen kommer starkare grejer, jag vet. C a säkert 50-60 % av 9:orna på vår skola har rökt/röker, och nästan fler har testat snus. Många "krökar" och det är även droger med ibland vad jag har hört. Jag har ensålänge inte fallit för grupptrycket men vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 De som tar droger har föräldrar som aldrig har koll på sina barn, droger kostar skit mycket pengar, de kanske får 100 kronor per vecka och slösar bort det på en gram joint eller något. Jag känner många som tar droger, men jag har slutat och vara med dem på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Jag snusar ju självklart inte :) Har dock sett de i nian som gör det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swed Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 snusar en dosa per dag . as gött stillar nikotinbegäret:D & ja mina föräldrar vet de och köper till mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Snus är ju gott! Snusar typ varje rast i skolan och 3 hemma. Lös är godast, portion bara börjar rinna. Ofta man snusar Onico j#vla käringsnus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) nån som snusar i skolan?/efter? vet dina föreldrar de?'' ja snusar väl ibland fast ja saknar de nu ¨såååå mycke minia föräldrar vet inte.. :P jaja nån? Jag snusar inte och det är jag stolt över. Redigerat 23 December 2007 av Modyzzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 På "min" skola snusar och/eller röker ungefär halva högstadiet och några på mellan.. Fat jag gör inget av det.. testat med är inte ens gott och det luktar äckligt och kostar massa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag kan inte komma på någon i min skola som snusar/röker under skoldagen (och inte känner jag till någon som snusar överhuvudtaget heller). Inte snusar jag heller, varken i skolan eller på fritiden. Men sedan går det ju ibland rykten om vem som snusar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 det är helt OK att röka , snusa eller dricka.. det är precis som att man väljer att äta pizza till frukost , eller tårta till kvälsmat.Inte om man röker, då bara man skadar alla i sin omgivning.. BRÄNN NER ALLA CIGARETTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Väldigt konstig tråd måste jag säga. Man kan ju anta att många snusare snusar även i skolan. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.