Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Naj, dock har en kille tagit mig på baken på en spelning i stan :P och det visade sig att han dessutom hade tjej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Njaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Aldrig på en tjej. Dock på vänner i skämtsamma ögonblick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 jag har aldrig gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Njaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan. fyf*n va pinsamt xD vad sa han då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Njaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan. fyf*n va pinsamt xD vad sa han då? Kanske "Hörru, ska vi ta detta efterskolan eller ?". x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Njaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan. fyf*n va pinsamt xD vad sa han då? Kanske "Hörru, ska vi ta detta efterskolan eller ?". x) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Varför tafsa överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Nej, tafsar gör man ju på sin tjej ;) Det kallas sunt förnuft :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Nej, tafsar gör man ju på sin tjej ;) Det kallas sunt förnuft :PNja, lite skillnad på tafsa och smeka eller liknande va? Tafsa är enligt min vokabulär otillåtet pilleri. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Varför tafsa överhuvudtaget?SMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg