Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :)

du skrev de på förra sidan, måste du skriva allt 2 gr ifall folk inte ser de första gången?

on topic: nej, jag tafsar inte på folk

• Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :)

du skrev de på förra sidan, måste du skriva allt 2 gr ifall folk inte ser de första gången?

on topic: nej, jag tafsar inte på folk

Sry men kolla datumet när jag skrev det första innlägget det var ganska länge sedan.

Skrivet

mänder väll att man "råkar" "taffsa" på några brudar typ "spankar" alltid en het bruds röv när ja går förbi henne elelr liknande:P men innanför bhn händer typ bara på so lektionerna då dom är så j*vla tråkiga:P

Skrivet

Varför tafsa överhuvudtaget?

SMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :o

Fattar inte det där med datorn. Jag menar bara att jag inte fattar varför man tafsar, tycker att det är lite onödigt.
Skrivet

Varför tafsa överhuvudtaget?

SMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :o

Det har abslout inget med sakerna du skrev att göra. Om man tafsar är man bara ett omoget äckel. Olovligt tafs of course, men det tar jag för givet när ni skriver "tafsa".
  • 4 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Om en kille i vår klass skulle tafsa på en tjej, skulle han bli nerslagen, av tjejen.

samma sak här xD

On Topic : nepp,har aldri taffsat

Redigerat av Burkan
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Tafsa har jag fått för mig är när någon person inte vill eller inte är beredd på det, det vill säga något man inte borde göra. Om däremot tjejen/killen tillåter en att vidröra en så ska det inte uppstå några problem, så länge man själv vill också såklart. Inget ska vara påtvingat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...