Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;:Sånt där gjorde vi hela tiden i 7an - 8an. Riktiga kåtbockar var vi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;:Sånt där gjorde vi hela tiden i 7an - 8an. Riktiga kåtbockar var vi.. ;) Halkade/snubblade en gång och vips så höll jag i hennes bröst ;: Fast vi skrattade bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 En gång så råkade jag ramla in en tjejs vaginala öppning och *vips* så var jag i Narnia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Jag tänkte slå en tjejkompis på skoj, men jag missade och träffade henne på brösten. Blev pinsam tystnad ett tag innan vi började skratta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) En kille slog till en tjej på den ena patten, hon kräktes :cry: Redigerat 18 Maj 2010 av LasseKongo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: ont i armen, eller är hon fet och du vek :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: ont i armen, eller är hon fet och du vek :D Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...på gymet. Hon är smal, jag är smal... Hon är som 1kg för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: ont i armen, eller är hon fet och du vek :D Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...på gymet. Hon är smal, jag är smal... Hon är som 1kg för mig. Hahahahha :D visste att du skulle flexa som fan :D "Hon är som 1kg för mig." "sträckt armen... på GYM1"Du kan alltså inte lyfta 1kg med en hand om den ena är sträckt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: ont i armen, eller är hon fet och du vek :D Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan... på gymet. Hon är smal, jag är smal... Hon är som 1kg för mig. Hahahahha :D visste att du skulle flexa som fan :D "Hon är som 1kg för mig." "sträckt armen... på GYM1"Du kan alltså inte lyfta 1kg med en hand om den ena är sträckt? AAAAAAAAHAHAHAHA! PWNT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med.. Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;: ont i armen, eller är hon fet och du vek :D Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan... på gymet. Hon är smal, jag är smal... Hon är som 1kg för mig. Hahahahha :D visste att du skulle flexa som fan :D "Hon är som 1kg för mig." "sträckt armen... på GYM1" Du kan alltså inte lyfta 1kg med en hand om den ena är sträckt? AAAAAAAAHAHAHAHA! PWNT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg