sert219 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Min new york mössa kosta 250 så... men den är snygg så det var värt det. Redigerat 9 November 2007 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 min med,förresten den mössan nån posta en bild på var ju ganska tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 200 för en mössa är väl inte så j*vla dyrt. Det beror ju på var man handlar och vad det är för märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToppDogg Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Tycker det är jävligt dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Tycker det är dyrt ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Dyrt ja!! Men om du använder den i många år. Då är det värt det. Jag köper gärna en mössa för 100 KR på JC. Jag köpte en mössa för 40 kr på Cubus. Använder den mest nu. Om jag skulle köpt den så dyr mössa så skulle jag inte vågat ha med den till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den). Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ? Ja de e svindyrt. Jag hade tagit den billigaste mössjäveln å gått te kassan. Nu blir jag nog bannad för ovårdat språk. Varför inte bara ta en billig mössa för femti spänn? Det viktiga är ju att den håller äggskalet varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den). Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ? Ja de e svindyrt. Jag hade tagit den billigaste mössjäveln å gått te kassan. Nu blir jag nog bannad för ovårdat språk. Varför inte bara ta en billig mössa för femti spänn? Det viktiga är ju att den håller äggskalet varmt! Mössan ska ju vara snygg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 ett ord: blåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Naeee det var billigt finns dem för uppemot tusen lappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) min senaste kask mössa kostade 350 ;p http://soo.wingisp.com/300.jpg Redigerat 16 November 2007 av Keylogger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Använder man den mycket, känns den bra, och värmer så e det värt det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.