Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Djurpälsar?


Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

  • Svar 164
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

j*vla egoist! Är ditt höga nöje mer värt än djurens liv?

 

Så då kan alla utomjordingar som är mer intelligenta än vi tortera dig till döds så plågsamt de bara kan för skojs skull?För de är mer intelligenta och alltså mer värda!

 

Liv > Nöje, oavsett vems liv det är.

Precis, du skulle t.ex inte vilja vara bästa kompis med en idiot, samma sak gäller aliens, de skulle använda oss på ett sätt som dom tjänade på.

 

Btw, djur misshandlas och det är så det är och varit och kommer vara, ingen tråd på Fuska.se kommer ändra på dt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker ändå dom kunde ta en givär och skjuta dom på huvudet

 

Du tycker inte då att man kan ta ett gevär och sjuta dem i huvudet? Förseten det skulle ju göra dig till en minst lika dålig människa.

 

1: Pälsen ska inte gå till snobbarna och de bortskämda rika tanterna, de ska gå till fattiga barn som knappt har kläder och ta på sig

Vorde det inte bättra att skaffa dem bra kläder som passar deras klimat, istället för pälsar?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

tycker ändå dom kunde ta en givär och skjuta dom på huvudet

Du tycker inte då att man kan ta ett gevär och sjuta dem i huvudet? Förseten det skulle ju göra dig till en minst lika dålig människa.

 

men jag menar det går ju snabbare för djuren att dö.. och jo visst så tycker jag att hitler skulle och rökaihjäll djurpålgare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, djur misshandlas och det är så det är och varit och kommer vara, ingen tråd på Fuska.se kommer ändra på dt.

Ditt snack om att inget kommer att ändras pga att man talar om det på fuska kommer inte att ändra ngt.

 

Det gäller för dig med eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, djur misshandlas och det är så det är och varit och kommer vara, ingen tråd på Fuska.se kommer ändra på dt.

 

Vilken positiv inställning :P Nej men alvarligt så är man nog ute efter en dabatt om man skriver i ett forum som heter just debatt. Men om man lyckas få folk uppmärksammade på viktiga saker eller förändra något så är det nog bara ett plus.

 

tycker ändå dom kunde ta en givär och skjuta dom på huvudet

 

Du tycker inte då att man kan ta ett gevär och sjuta dem i huvudet? Förseten det skulle ju göra dig till en minst lika dålig människa.

 

men jag menar det går ju snabbare för djuren att dö.. och jo visst så tycker jag att hitler skulle och rökaihjäll djurpålgare..

 

Ahaa...trode du menade att man skulle skjuta dom som dödar djuren. Och om det inte är för mycket att be om så kanske du skulle kunna kolla dina texter innan du postar dom...jag fattar inte va du menar med "och jo visst så tycker jag att hitler skulle och rökaihjäll djurpålgare.."

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Fality, jag tror inte att någon "viktig" persson kollar i denna tråd och inser att det är fel med djurplågeri.

Vill man ha något gjort så får man gå till rätten med det, men det kommer fortfarande hända, det är igentligen bara att inse att man inte kan skicka utt en snäll-singnal till alla störda gubbar som misshandlar djur för deras pälsar. Tyvär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Fality, jag tror inte att någon "viktig" persson kollar i denna tråd och inser att det är fel med djurplågeri.

Vill man ha något gjort så får man gå till rätten med det, men det kommer fortfarande hända, det är igentligen bara att inse att man inte kan skicka utt en snäll-singnal till alla störda gubbar som misshandlar djur för deras pälsar. Tyvär.

Var inte löjlig nu, det här är en debatt del av fuska, det handlar inte om att det kommer att ske en ändring utan om att få säga vad man tycker och stå för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vi kan lika gärna ta och stänga hela debatt-forumet.

 

Det måste inte vara så att någon viktig person kollar tråden. Om fler kommer att tänka på det så finns det större chans att någon verkligen gör ngt.

mm säkerligen, och hur många här har NU börjat motverka .. pälsar :3 sen tråden började

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FY F*N!! :angry: Den lever ju när han flår den!!

Såna människor han inget som helst medlidande. det enda dom tänker på är att tjäna pengar!

hoppas verkligen att dom hamnade inför domstol och fick ett långt j*vla straff, för jag tror inte att dom ger dödsstraff för detta, tyvärr.

Nä såna människor förtjänar inte att leva enligt mig!

jag tänker aldrig köpa ett pälsplagg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...