Hoppa till innehåll

Gillar Hon Mig?

Rekommendera inlägg

I min klass går en tjej (vi kan kalla henne: "Lisa" (hon heter inte det))som är min bästa kompis bland tjejerna, vi två, min bästa kompis och två till shyssta tjejkompisar brukar ha "film-kvällar" ibland, vi har på en film fast vi ser inte på den. I måndags så hade vi det, och då låg alla fem i en dubbelsäng, (alltså inte "låg") och då låg jag på Lisas mage, och så låg vi typ där i en timme.

I Onsdags så berättade jag (på msn) att jag var webbmaster på vår hemsida, och att jag hade gjort några bilder i ps som jag skicka för att hon skulle säga om dom var snygga då skrev hon typ: "Dom är jättesnygga, du är ju så otroooligt bäst på datorer alltså"

Är hon kär i mig?

Vad ska jag göra?

P.S jag är ingen "nasty" kille, många års vänksap kom ihåg det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar ju helt klart som att hon gillar dig, det råder det inga som helst tvivel om.

Frågan är: Är hon kär i dig?

Det bästa du skulle kunna göra är att närma dig, se hur hon reagerar och helt enkelt fortsätta vara som du är.

Om hon är en bra kompis, så gillar hon dig även om er framtida relation eventuellt skulle ta slut.

Ta dock inte det hon sagt som en kärleksförklaring, utan som komplimanger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...