Luxaxix Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 I min klass går en tjej (vi kan kalla henne: "Lisa" (hon heter inte det))som är min bästa kompis bland tjejerna, vi två, min bästa kompis och två till shyssta tjejkompisar brukar ha "film-kvällar" ibland, vi har på en film fast vi ser inte på den. I måndags så hade vi det, och då låg alla fem i en dubbelsäng, (alltså inte "låg") och då låg jag på Lisas mage, och så låg vi typ där i en timme. I Onsdags så berättade jag (på msn) att jag var webbmaster på vår hemsida, och att jag hade gjort några bilder i ps som jag skicka för att hon skulle säga om dom var snygga då skrev hon typ: "Dom är jättesnygga, du är ju så otroooligt bäst på datorer alltså" Är hon kär i mig? Vad ska jag göra? P.S jag är ingen "nasty" kille, många års vänksap kom ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Hon kanske inte är kär i dig bara för att du kan göra snygga bilder i PS, men hon tycker säkert om dig. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Hon kanske inte är kär i dig bara för att du kan göra snygga bilder i PS, men hon tycker säkert om dig. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 ...om du ligger på hennes mage är det väl inget snack om saken att hon gillar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 klart det inte är. visst hon gillar dig med all säkerhet, med det behöver inte vara på det sättet. förmodligen gillar hon dig som kompis och litar på dig, men sen kan man alltid kolla om det är ng annat på gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Du verkar ju ha det helt OK med henne. Spinn vidare på det och se vad det utvecklas till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det är alltid svårt att avgöra om en person gillar en som vän eller som ngt mer, det enda du kan göra är att vänta och se om hon gör några försök att få närmare kontakt med dig annars tror jag att hon ser dig som en vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Det verkar ju helt klart som att hon gillar dig, det råder det inga som helst tvivel om. Frågan är: Är hon kär i dig? Det bästa du skulle kunna göra är att närma dig, se hur hon reagerar och helt enkelt fortsätta vara som du är. Om hon är en bra kompis, så gillar hon dig även om er framtida relation eventuellt skulle ta slut. Ta dock inte det hon sagt som en kärleksförklaring, utan som komplimanger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hon behöver inte gilla dig för att hon ger dig en kommentar och låter dig "ligga" på hennes mage..? Selene sa nåt där.. kolla om hon försöker få mer kontakt med dig på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 fråga henne? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Fråga henne? :) Fast om hon svarar nej kan det förstöra vänskapen lite.Så det handlar lite om gissning.Är du kär i henne för den delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 fråga henne? :) Håller med. Det är ju det änd sättet du kan få ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.