Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt. Ah, ok ;) Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder... Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt. Ah, ok ;) Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början. OK. Jag har kollat lite... Men hittade dessa: http://www.freemmorpgmaker.com/index.php http://playerworlds.org/index.php?id=download Den första låter vettigast m man inte ska köra med någon annan... Redigerat 27 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt. Ah, ok ;) Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början. OK. Jag har kollat lite... Men hittade dessa: http://www.freemmorpgmaker.com/index.php http://playerworlds.org/index.php?id=download Den första låter vettigast m man inte ska köra med någon annan... Mirage och Kunfuze (De gamla goa engines) är nog inte tillgängliga längre -_'- Ska kolla lite jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hade nästan glömt bort http://www.vbgore.com/Main_Page. Fast det kanske är för ny. Men den lära vara bra om man kan bemästra koden eftersom den är 30MB lr vad det nu låg på. Det var länge sen jag kollade in den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reggin Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder... Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator. vadå min cpu? :P jag gjorde inget med min cpu... skulle vara coolt dock men jag suger på hårdvaror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder... Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator. vadå min cpu? :P jag gjorde inget med min cpu... skulle vara coolt dock men jag suger på hårdvaror. Men sluta tjata om det där nu. För att man ska kunna ändra någon annans CPU så måste man ha ett program installerat på den personens dator, som man själv kan styra från sin egen... PUNKT SLUT Redigerat 28 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Varjefall har jag gjort en liten "demo" av hemside designen nu... Jag tänkte lägga till lite sprites osv så att den blir lite snyggare, Säg vad ni tycker. Bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Varjefall har jag gjort en liten "demo" av hemside designen nu... Jag tänkte lägga till lite sprites osv så att den blir lite snyggare, Säg vad ni tycker. Bilden Oj, hehe.. Inte precis vad jag tänkt mig. Prova att ändra färgerna lite- Försök med träbrunt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) ok men var själva tanken med vart allt låg osv bra? Redigerat 28 December 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 ok men var själva tanken med vart allt låg osv bra? Eh, nåt sånt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 ok men var själva tanken med vart allt låg osv bra? Eh, nåt sånt. ;) later ganska häftigt spelade man spelet som runescape alltsa pa en hemsida inge downloads elr laddar man hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.