ThaEgg Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P Visual Basic Det kan jag tyvärr inte... men e det inte lite likt c+/c++? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P Visual Basic Det kan jag tyvärr inte... men e det inte lite likt c+/c++? Tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P Visual Basic Det kan jag tyvärr inte... men e det inte lite likt c+/c++? Inte det minsta.Skulle spelet kodas i c/c++ skulle du behöva lära dig windows graphics också. Skulle vara otroligt mer invecklat. 50-60?? Jag trodde det mer var runt 150-200.. Hur många fuskare hade vi? Iallafall på den mapen med spindlarna som attackerade bara man kom in ^^ Oj vad folk AFK-Levlade där. Sen kommer ju Darzak och kör sitt lama speedhack...150-200? lol!Var ju rätt aktivt till en början, då började jag, du, och kevve mappa på Level 100 world och admin area eller vad f*n det hette, sen började det dö ut, och till slut fanns det bara du och jag inne. Fuskare hade vi bara en av. Första var ju ett test, då Mega kom med sin fuck-up-server hack. Det gick ju åt h*lvete för oss allihopa på testet. Andra gången Mega testade oss kom jag på honom direkt, så det gick ingen vidare för honom ^_^ Sen så kom darzak med sitt "hack" som snabbade upp processorn. Honom bannade man på direkten. Redigerat 13 December 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P Visual Basic Haha, man ser inte allt :D Men Visual Basic 6 kan jag en hel del om och håller på att gå över till Visual Basic.NET. Jag är mer än gjärna med och försöker utveckla koden till spelet. Men jag kan tyvärr inget om kommunikation mellan datorer. Du kan ju alltid kolla min hemsida elfcodes.reklam och se vad jag har gjort. Fast jag har ju inte direkt blivit färdig med något av de större programmen innan jag fortsatt med något nytt :P Skulle bra tillägga det att man kan ju skriva något på Centrycraft hemsidan i stil med (på engelska): Vi håller på att utveckla ett Centrycraft 2. Vi vet ej när det kan vara färdigt, men vi hoppas att ni kommer gilla den nya versionen. Redigerat 14 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Centrycraft 2.0 kom ut länge sedan. Beta av 3.0 också. lulz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Jag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan. öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden! ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock. Redigerat 14 December 2007 av Wico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Centrycraft 2.0 kom ut länge sedan. Beta av 3.0 också. lulz Jaja, jag har som sag alldrig varit i kontakt med Centrycraft innan. Men det verkar som ett låvande spel för de yngre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Jag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan. öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden! ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock. .... kanske tar runt 3 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) Jag betalar ingen för att göra något som jag kan göra själv, hoppades bara att någon skulle vara snäll nog att göra det gratis då det skulle sparat mig en massa tid, men det är inga problem för mig att göra sidan. Och den tidigare Centrycraft har varit mer av en testprodukt, en rolig grej. Nu satsar jag mer på att få spelet gjort, och bra gjort. Redigerat 15 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) Ursäkta om jag är lite tjatig... :P Men varför inte adda dem på msn som du har bestämt dig för att ha med? Vill gärna veta om jag får vara med och programmera. Vill testa vad jag kan åstakomma... Redigerat 17 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Om man är redo att betala så finns det MYCKET MYCKET bättre ställen att söka på än på fuska.se... Så sluta kräv pengar av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Om man är redo att betala så finns det MYCKET MYCKET bättre ställen att söka på än på fuska.se... Så sluta kräv pengar av dem! Öhm, tack............. Tror jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.