Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Många tror Gh4 eller Gta 4, tror ingen av dom, jag menar, stor del av valet av spel 2008 handlar ju om nytänkande.

De där spelen är uppföljare av gamla ganska likadana spel enligt min åsikt.

Isf har Age of Conan: Hyborian Adventures en större chans enligt mig.

Ett nyskapande spel, annan genre än många andra mmo.

Många sa ju att Lord of the Rings Online skulle bli ett stort hot mot WoW, köpte det själv och jämförde.

Det var för likt WoW, och då byter inte så många för då tycker många att då har man redan kommit en bit eller långt i WoW och orkar inte rerolla.

AoC och WoW har en definitivt större skillnad än vad Lotro och WoW har eller någonsin kommer att få.

Jag menar inte att Age of Conan kommer att bli spelet 2008 men jag menar att nya spel med nya genrer har större chans att ta det.

Men såklart så håller gamla spel i och om t.ex. Gta 4 har blivit en otroligt bra comeback har det ju stor chans också.

Men gh4 har inte lika stor chans enligt mig, inte så stor skillnad i spelet mellan gh2 och 3.

Nya låtor, battle m.m. men för lite tycker jag.

Hoppas att Gh4 blir en större förändring.

 

Men å andra sidan kan jag ha fel..

Redigerat av YthaN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många tror Gh4 eller Gta 4, tror ingen av dom, jag menar, stor del av valet av spel 2008 handlar ju om nytänkande.

De där spelen är uppföljare av gamla ganska likadana spel enligt min åsikt.

Isf har Age of Conan: Hyborian Adventures en större chans enligt mig.

Ett nyskapande spel, annan genre än många andra mmo.

Många sa ju att Lord of the Rings Online skulle bli ett stort hot mot WoW, köpte det själv och jämförde.

Det var för likt WoW, och då byter inte så många för då tycker många att då har man redan kommit en bit eller långt i WoW och orkar inte rerolla.

AoC och WoW har en definitivt större skillnad än vad Lotro och WoW har eller någonsin kommer att få.

Jag menar inte att Age of Conan kommer att bli spelet 2008 men jag menar att nya spel med nya genrer har större chans att ta det.

Men såklart så håller gamla spel i och om t.ex. Gta 4 har blivit en otroligt bra comeback har det ju stor chans också.

Men gh4 har inte lika stor chans enligt mig, inte så stor skillnad i spelet mellan gh2 och 3.

Nya låtor, battle m.m. men för lite tycker jag.

Hoppas att Gh4 blir en större förändring.

 

Men å andra sidan kan jag ha fel..

Bra argument men vf blandar du in wow och sånt skit när du skriver i 360 forumet ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

BANANER I PYJAMAS! Nä skojja bara GTA IV! ;)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har just tänkt på en sak... På alla trådar jag har varit inne på så är det bara pojkar, pojkar och åter pojkar som skriver (åtminstone där jag har kollat-Xbox 360).

Och nu menar jag inte att det är fel på pojkar! Nog för att ni kanske vill slippa oss tjejer, men så lätt går det inte! xD Nåväl shit i det!

Men nog kan väl ändå flickor spela tv-spel och datorspel? Har själv några konsoler + en dator:

 

Något jätte gammalt GameBoy i "grönvitt", GameBoy advance, Laptop, Nintendo wii, Xbox(gamla), Nintendo DS och en PSP. Ska köpa ett Xbox 360 när jag får råd till det. Kanske köper ett PS3 sen också efter Xbox 360 men det är så j*vla dyrt.

Redigerat av GinnyEvans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...