GameLevel Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 GTA Iv :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bennet0ft Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.jag tro det blir gears of war 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.jag tro det blir gears of war 2 Gears of War 2 KOMMER att bli försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.jag tro det blir gears of war 2 Jaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag tror stenhårt på gta IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan. jag tro det blir gears of war 2 Jaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar. Enligt mig fick man en väldigt bra tydlig demonstration under "GDC 08 Press Conference (Announcement)" Om förbättringar, informationen vet jag inte vad dom riktigt ska säga om endå. Ganska tydligt vad som ska hända i GoW2 men hur är frågan. Och dom har hållit på med GoW2 väldigt länge nu, och jag tror inte de försenars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Banjo Kazooie 3 ;D Om det kommer 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Ser mest fram emot Red faction: Guerilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Alien colonial marines såklart om det kommer i år eller typ GoW 2 elelr left 4 dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Age of Conan: Hyborian Adventures Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 GTA IV självklart... finns iåförsej många andra spel som har chans också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 GTA IV självklart... finns iåförsej många andra spel som har chans ocksåSjälvklart, men det finns andra spel som har chansen också ??Då e väl inte GTA IV självklart.. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.