Azade Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork. Min Portfolio Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver. Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 mycket trevligt site på jag säga mycket snygga bilder också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork. Min Portfolio Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver. Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet. Fin sida!Men jag skulle råda dig att ha rollovers på länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Håller med om att det ska finnas roll over på länkarna i menyn men annars var det en luftig och bra sida med bra färg val. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Azade .. du är min officiella rit-gud .. asså din sasuke och shuriken bild är så fett nice! 11/10 ffs .. Sidan var inte alls dålig .. keep up the work mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 gillar dock inte att brusheserna över menyn och bilden är så "uppenbara", lite blur på dem tror jag skulle vara ganska snyggt, och det blir svårare att se hur du har gjort också ;) I övrigt snygg sida, kodningen vill jag dock inte kommentera;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Tack för all najs respons! Med rollovers vad menar ni då? För att texten på menyn är inte en "text" utan bilder med text som jag har lagt en "map" på. För att rollovers kan man bara göra på länkar som är gjorda av text, men jag la till det på alla andra länkar jag hade på sidan så tack för tipset. Det ser mycket bättre ut. Azade .. du är min officiella rit-gud .. asså din sasuke och shuriken bild är så fett nice! 11/10 ffs .. Sidan var inte alls dålig .. keep up the work mate. Kul att du gillar min Sasuke bild, enligt mig så är det min bästa. :D gillar dock inte att brusheserna över menyn och bilden är så "uppenbara", lite blur på dem tror jag skulle vara ganska snyggt, och det blir svårare att se hur du har gjort också ;) I övrigt snygg sida, kodningen vill jag dock inte kommentera;) Okej, tack för tipset. Fast jag funderar på att göra om hela designen men det får bli när jag lärt mig lite mer om Java och php, om jag lär mig mer det vill säga. Så antagligen så kör jag som det är till jag får tid att göra en v2.0, jag har ju ingen större press på mig eftersom antalet besökare på min sida fortfarande är ganska minimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Mycket fin sida! Tycker däremot att du kan ta dig en liten funderare över färgvalet, eftersom att det är en portfolio så hade inte lite mer färg skada. Så att besökarna ser att du är kreativ :) Gillar ditt work väldigt mycket, du är duktig med att använda pennan ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Otroligt snyggt gjort ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Skulle vilja ha lite kritik på min första sida. Det är en portfolio för att på sätt och vis marknadsföra min artwork. Min Portfolio Sidan är gjord i Dreamweaver och Photoshop. Jag tänkte förbättra koden lite när jag läst på lite mer om php. Har också tänkt att göra om designen rätt så dramatiskt i en version 2.0 men det blir någon gång framöver. Kritik på min artwork uppskattas också :lol:. Alla bilder är gjorda i Photoshop med tablet. Jag gillar inte det enformiga färgvalet, lite för gråaktigt för min smak. När du skissar på din version 2.0 så tycker jag att du borde fundera på att lägga in 2-3 färger och vara lite mera kreativ i designen, så har du något att bolla med. Sedan gillar jag dina artworks, särskilt den i 3D. Redigerat 10 Juni 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 snyyyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Rollover på länkarna, definitivt. Annars var det snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.