zazaza Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 matte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Våran jäv*la idrotts lärare e så dum i huvudet, han kan INTE Prata svenska (menar inte rasistiskt) han hjälper aldrig nån förutoms hanns favvorit elever och tjejer Och han e såååå jäv*la rasistisk jag gick till rektorn idag och sa med alla mina kompisar att viv ill byta idrotts lärare kändes skönt efteråt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Vi har en hjälplärare i våran klass som följt med oss ända sen 1an, hon är typ 65år och lägger sig i allting och tycker allt vi gör är fel, om vi tejpar en killes armar och slänger i han i en stor papperskorg så att han inte kan ta sig upp själv när han är med på det så kommer hon och tjatar att vi leker som 3or^^ också är hon bara allmänt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Bild läraren,vad man än gör så får man G- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Träslöjd och syslöjds läarna är dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Min svenskalärare, tydliga drag på inavel och kan inte döma personer, hon tror att alla killar är nöjd med g och skriver aldrig vad man ska förbättra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Vår gamla mattelärare i 4:an hon kastade in min kompis i en väg och satte mig i skamvrån :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Berit den fläskiga är elak mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Löl, jag hatar min jobbiga bild fröken, men hon är schyst, men hon anklagade mej för att ha slrivit ut en porr bild på skrivaren när det satt massa 1:or i datasalen.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Måste säga att det är Svensk läraren som är min hatlärare. Hon är väldigt sträng, men endå bra lärare. Hon lär ut bra. Redigerat 12 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Måste säga att det är Svenska läraren som är min hatlärare. Hon är väldigt sträng, men endå bra lärare. Hon lär ut bra. Dålig på att lära ut svenska verkar hon också vara. Det heter inte svenska lärare utan svensk lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Måste säga att det är Svenska läraren som är min hatlärare. Hon är väldigt sträng, men endå bra lärare. Hon lär ut bra. Dålig på att lära ut svenska verkar hon också vara. Det heter inte svenska lärare utan svensk lärare. Det heter inte svensk lärare. Det heter svensklärare. Men, jag gillar inte vår träslöjdlärare. Han har alltid sin skjorta uppknäppt och han har jättemycket hår på bröstet. Vi har en blind i vår klass och han hjälper bara henne hela tiden!!! Visst behöver hon extra hjälp men hon behöver inte alltid det! Han är äcklig och har inget ansvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.