lysprylsak Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Engelska! skall nog börja med tyska nu när jag börjar 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) svenska english deutsch Redigerat 5 Augusti 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Estudio Español och jag älska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska och det är sämst för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Spanska och det är sämst för övrigt.Mm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska. Redigerat 8 Augusti 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska och det är sämst för övrigt.Mm, men franska är ännu sämre. Möjligt, jag ville ha tyska men det var inte tillräckligt många som ville det tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska. Ville ta tyska men vi fick inte ta det. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska och det är sämst för övrigt.Mm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska. Vad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Spanska och det är sämst för övrigt. Mm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska. Vad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :) Alla 3 B-Språken är asdåliga enligt mig, men vissa kanske tkr de är bra. Redigerat 8 Augusti 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Spanska och det är sämst för övrigt. Mm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska. Vad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :) Tais Toi, För övrigt en extremt rolig film. Se den ('Håll käft' på svenska) ;) Jag pluggar endast engelska och tycker att det är extremt roligt då jag snackar i Teamspeak med polare från USA och England väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Franska (Börjar sexan fast jag skulle börja femman.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.