purjo Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Dem flesta verkar ju ha höga betyg :D Det är internet, konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Betyg suger ollonflik. Ja, ollonflik. Det skiljer så j*vla mycket på betyg beroende på vilken skola man går på. I en skola kanske man får VG- för en uppsats, men om man skulle lämnat in samma uppsats i en annan skola kanske man skulle fått MVG. Det är RIKTIGT dåligt. Jag skiter fullständigt i betyg, jag gör mitt bästa och det får duga. Mitt bästa är VG, och så får det vara. MVG är ju rent av omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det här var vad jag hade senaste terminen SO: VG+ Idrott: VG+ Spanska: VG HK: G+ Matte: G+ Engelska: G+ NO: G eller G+ Bild: G Svenska: G Musik: G Slöjd: G vad jag tror jag kommer ha: SO: VG(låg på VG i alla ämnen i SO området i aprill) Idrott: VG+ eller MVG Spanska: starkt G eller svagt VG HK: VG Matte: VG Engelska:VG NO: VG(hade VG i Kemi, Teknik och G i fysik och biologi i aprill, har prov i biologi på tisdag så då hoppas jag att det går bra så jag kan höja i biologi) Bild: G Svenska: G Musik: G Slöjd: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Dem flesta verkar ju ha höga betyg :D Det är internet, konstigt! Jag har kvar alla mina betygs papper, ska jag ta en bild och lägga upp dom eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 mina bety första terminen biologi:mvg matte: mvg kemi: mvg fysik: mvg teknik: - hade inte första terminen engelska: vg tyska : g- svenska: vg idrott: g bild: g musik: g- ( skolka 7 lektioner samhällskunskap: g historia : vg religion: mvg tror det var allt Din lärare är en idiot om denne gav dig VG i svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Betyg suger ollonflik. Ja, ollonflik. Det skiljer så j*vla mycket på betyg beroende på vilken skola man går på. I en skola kanske man får VG- för en uppsats, men om man skulle lämnat in samma uppsats i en annan skola kanske man skulle fått MVG. Det är RIKTIGT dåligt. Jag skiter fullständigt i betyg, jag gör mitt bästa och det får duga. Mitt bästa är VG, och så får det vara. MVG är ju rent av omöjligt. Word.När jag gick ut nian hade jag 3 vg: SO. musik och engelska sen resten g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Har MVG i NO nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Naturkunskap: IG (tror jag) Matte : G Idrott: G Tyska: - Engelska: G Svenska: G Samhällskunskap: G IV-val: VG Skulle aldrig palla att fixa VG-MVG eftersom man måste följa med på lektionerna och i böckerna, samt ständigt vara aktiv, intresserad och possitiv. Visst, jag vet att jag kan fixa höga betyg eftersom jag har bevisat det för mig själv och mina lärare förut men grejen är att jag helt enkelt inte är intresserad alls. Jag orkar inte lägga ned för mycket tid på skolan. I don't care at all. Längtar bara tills jag får börja jobba och göra någon nytta. Redigerat 26 Maj 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Har MVG i NO nu :D Du vet att No är 4 olika ämnen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Han går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag gissar på G i allt... och kanske ett eller annat VG eller IG. Förra terminen fick jag G i allt utom Idrott som jag fick VG i. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Har MVG i NO nu :D Du vet att No är 4 olika ämnen, va? Han går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an. Jo jag har Haft KEmi Fysik och biologi, Och Har MVG i alla Det är bara 3 ämmnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.