Nomatic Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : DNu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =( Är jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : | Filmerna [REC] & Saw är inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D Nu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =( Är jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : | Filmerna [REC] & Saw är inte att leka med. Saw är att leka med. :D men [REC] har jag inte sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D Nu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =( Är jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : | Tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 The Ring, usch. Gillar inte skräck. x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har knappt sett någon skräckfilm så det blir "Freddy Vs Jason" men den är inte ett dugg läskig... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D Nu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =( Är jag den enda som tyckte den filmen var urkass? : | Filmerna [REC] & Saw är inte att leka med. Nej, 1408 rent av sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Black christmas El orfanato Wolf creek Monster man 1408 Dawn of the dead 28 veckor senare Redigerat 1 Februari 2009 av Sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 [REC] 1408 The Shining RAWR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) The ring.. usch, den gillar jag inte... tråkig, grå bild :unsure: Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2.. kanske inte så jätteläskiga men två utav de bästa jag har sett iaf.. och Scream är ett måste... typ! :P "THEM" är inte att leka med här e trailern till "THEM" Väldigt sjuk film, men den e baserad på en sann händelse! http://www.youtube.com/watch?v=yFTbcDRkG1o Redigerat 8 Februari 2009 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 The ring.. usch, den gillar jag inte... tråkig, grå bild :unsure: Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2.. kanske inte så jätteläskiga men två utav de bästa jag har sett iaf.. och Scream är ett måste... typ! :P "THEM" är inte att leka med här e trailern till "THEM" Väldigt sjuk film, men den e baserad på en sann händelse! http://www.youtube.com/watch?v=yFTbcDRkG1o Them är ganska tråkig, men den blir bättre och bättre längre in i filmen... Det gör de ännu läskigare genom att det är en sann händelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Black christmas El orfanato Wolf creek Monster man 1408 Dawn of the dead 28 veckor senare Dawn of the dead är ju knappast läskig. Jag är en sån som typ aldrig kollar på skräckisar, men såg denna med kompisar.. inte änns läskig, bara kul när dem sköt ner alla zombies med shotgun och sprängde bensin tunnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Wrong Turn 1 & 2 Äckligaste filmerna som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.