negR Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Göteborg om två dagar, blir första gången jag är där. Liseberg ska bli kul, hoppas köerna är kortare efter den där karusellen som kraschade, lol. Sen ska jag till Göteborg igen den 10:e augusti på en spelträff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ska till Hvar i Kroatsien sen stockholm ett tag ;) jag ska till Zagreb i kratien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Stugan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Turkiet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Kom precis hem från Kanada, det var lixom världens bästa semester! Ska till Berlin i 3 dagar den 8e till 11e lr nåt sen. Efter det är det bara o vara hemma o sllllapppppaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Jag är hos min släkt i Polen nu, haha . Sen blir det att åka hem nästa vecka... (åker till Polen varje år, så kanske ingen semester precis.. xD ) Redigerat 25 Juli 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har nyligen varit på två stycken resemål, en vecka på Grekland samt en vecka på en ö strax utanför Östhammar. Kreta var underbart, mycket sol, bad och härlig mat. :) Hoppas ni har haft en trevlig sommar hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Kom hem från Grekland ( 12 timmar försenad ) för ett par timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 själv ska/har jag inte hittat på så mkr, var på Liseberg igår, var hos en polare typ hela denna vecka (förutom helgen) och vi var på skarasommarland (inte så kul, mend e tvar kul att bada) sen aknsek ajg ska te åland nån gång i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det är jättemånga som har varit på liseberg ser jag! min familj med men jag fick stanna hemma en vecka själv och passa hunden och jobba :) Men det känns också som semester att få ha ff en hel vecka ^^. var i barcelona i början av sommaren dock.. annars bli det nog bara lite stugmys kanske. och bakken i augusti :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.