Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox

Rekommendera inlägg

Har inte lagt märke till att koranen säger att man ska skära av en tjuvs hand, men varför skulle man inte?

Bara för att vi här i Sverige ger så milda straff till varenda brottsling behöver inte andra göra det.

Iran skulle garva åt oss om vi föreslog att dem skulle ge fångarna fem stjärnigt hotell som vi gör.

 

Men det där straffet ska inte förknipas med Islam, eftersom dem inte säger det i Gudsnamn när dem ger straffet, dem känar på och göra det där bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Jag har åtminstone en hjärna så att jag kan fatta att en exlposion inte skapade oss. Hur kan en explosion skapa liv. Det är ju precis som jag skulle skicka en bomb i rymden och tro att det skulle komma fram en människa från explosionen.

 

Ahahahaha, j*vla idiot. xD

 

Så du menar att det är ännu troligare att en gud kom och viftade med handen och så skapades universum? xDDD

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst? Har ni problem. Är det svårt att fatta vad PM är?

 

Ja, mycket troligare. Och vet du. Han behöver inte ens vifta med handen för att skapa universum. Isånnafall gör ju Al-Qaida USA en tjänst när dom bombar dem. Dem försöker ju bara öka USAs befolkning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste bara komentera filmen...

HmHmHmm...

 

J*VLA CP F*CKING J*VLAR HUR F*N KAN DEM GÖRA NÅGOT SÅNT HÄR J*VLA F*TTDUMT :angry:

Någon som hänger med dit med motorsåg? :evil:

Redigerat av Kuddmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste bara komentera filmen...

HmHmHmm...

 

J*VLA CP F*CKING J*VLAR HUR F*N KAN DEM GÖRA NÅGOT SÅNT HÄR J*VLA F*TTDUMT :angry:

Någon som hänger med dit med motorsåg? :evil:

Om du nu skulle åka dit och mörda dem så skulle du ju vara ännu värre. För övrigt så är CP en sjukdom och behöver nödvändigtvis betyda att man är störd. ( Jag känner en person med CP i benet, han är helt klar i huvudet men kan inte gå. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Att straffa en 8:a åring på detta sätt är FEL även inom Islam. Dem som gjorde detta kommer hamna i h*lvetet. Iran har vissa regler som är förbjudet inom Islam. Tillexempel att tvinga kvinnor att ha slöja på sig, det är en kvinnas eget val att välja om han ska ha slöja eller inte och inte landets regler. En sån liten pojke ska inte straffas på det här sättet. Det högsta straffet som den här pojken ska behöva betala är att dem hämtar hans föräldrar som får betala brödet sen får föräldrarna prata med pojken.

 

Offtopic: det är kultur att bära slöja inte Islam och dom flesta vill bära slöja ej och med att det är kultur

det e f*n hemskt muslimer har välldigt konstiga straff köra över en 8 årings arm!!!!!!!!!!!

ps vad heter låten dom spelade vill ha den

 

VAFAN SNACKAR DU OM? Det står i Koranen att kvinnor ska bära slöja det är inget som vi har kommit på inom länderna. Cyper, jag skrev ju nyss att det han gjorde var fel enligt Islam att straffa ett barn på detta sätt sen kommer ni med ett idiotiska inlägg och skriver att detta är rätt enligt Islam. Vad exakt tänker du med. Sen vill jag veta vad exakt tror du skapade världen? Och kom inte och säg nåt idiotiskt som "vetenskapen" eller så. Sen alla ni som skriver att Islamen säger att man ska straffa barn på detta sätt vill jag gärna ha en källa.

 

Om ni inte har läst Koranen och vet vad muslimer får och inte får kom inte och skriv att det här är rätt enligt religionen. Jag vet inte hur dom straffar barnen i Iran men ni ska inte komma och säga att det dem gör är rätt enligt vår religion. Om nån avrättar en människa i Sverige för nåt brott han gör ska jag gå och klaga på er religion och göra en video med rubriken "Kolla vad dem Kristna gör"? Om ni ser en människa som gör nåt dåligt sen ser ni att han är muslim så komme rni direkt klaga på Islam, tror ni att Islam tillåter det? När ska ni fatta att det finns dåliga människor inom alla religioner och det betyder inte att själva religionen tillåter det dem gör.

 

Det kanske står i koranen att man skall bära slöja men det finns inget tvång till det. Men i dessa länder tvingas då kinnorna att bära slöja. Och tror ni verkligen att dem gör så med alla barn i Iran som har gjort något dåligt? Tror inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...