Hoppa till innehåll

Förslag På Funktioner Samt Feedback På Ändringar På Fuska.se


admin

Rekommendera inlägg

Problemet är då att ett spel kan ha helt olika innehåll beroende på vilken konsoll det är, fast den har samma spelnamn. Så då får man skriva typ: "Hjälp med Spiderman 3 för Playstaton 2", och det är det inte många som kommer göra. Det blir bara: "Hjälp med Spiderman 3", eller kanske bara "Hjälp mig!".

Ännu en tråkig sak med det här forumet, allt ska kretsa kring att folk ska ha hjälp istället för diskussioner. Behöver man hjälp med ett spel gör man bäst i att söka på Google, då liknande problem antagligen hänt många andra gånger och du får då upp flertalet större forum där svar finns.

 

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

Nja, håller inte riktigt med om det. För om man som jag bara har PC så är det inte så roligt att måsta sortera bort 70% av trådarna för att det handlar om någon annan konsoll.

 

Läs det översta jag skrev igen, tack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

Har för mig att det redan varit en tråd om detta där det diskuteras och en stor majoritet vill ha det som det är nu, så det kommer nog inte sorteras efter genre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

 

Nja, håller inte riktigt med om det. För om man som jag bara har PC så är det inte så roligt att måsta sortera bort 70% av trådarna för att det handlar om någon annan konsoll.

 

Läs det översta jag skrev igen, tack.

 

Sry, läste inte det. Men för att det ska bli bra måste ju PC spelen som diskuteras under de kategorierna också ingå i ett forum som typ bara heter "PC".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

 

Nja, håller inte riktigt med om det. För om man som jag bara har PC så är det inte så roligt att måsta sortera bort 70% av trådarna för att det handlar om någon annan konsoll.

Läs det översta jag skrev igen, tack.

 

Sry, läste inte det. Men för att det ska bli bra måste ju PC spelen som diskuteras under de kategorierna också ingå i ett forum som typ bara heter "PC".

 

Hade ju funkat att ha något liknande:

 

Hårdvara

 

Dator

Nintendo

Sony

Xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade, jag måste bara fråga dig officielt om du tycker att debatt borde vara ett sub-forum? Jag verkar ha väldigt blandat stöd i just den frågan, men jag vet att du har varit väldigt aktiv i just debatt delen och tänkte att jag frågar dig.

 

Så tycker du att debatt ska få vara ett sub-forum?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade ju funkat att ha något liknande:

 

Hårdvara

 

Dator

Nintendo

Sony

Xbox

En förändring kommer att ske, men som det ser ut så kommer den inte se ut riktigt så. Arbetet med Fuska.se planeras vara klart i slutet av Juli.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade, jag måste bara fråga dig officielt om du tycker att debatt borde vara ett sub-forum? Jag verkar ha väldigt blandat stöd i just den frågan, men jag vet att du har varit väldigt aktiv i just debatt delen och tänkte att jag frågar dig.

 

Så tycker du att debatt ska få vara ett sub-forum?

 

Soad_token

Jo, det vore kul med ett debatt forum som subforum, där även politik trådar går in. Saknar det forumet :)

 

@Aircondition: Vi kan visst hålla med och även ha fel, men jag tror det kommer bli så rörigt med kategoriserat forum, åtminståne jag hittar mycket lättare om man går efter konsoll. ;)

 

Ett exempel är också, om jag vill diskutera till exempel Mario Kart så vill jag diskutera med andra Nintendo spelare, inte andra racerspelspelare.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det vore kul med ett debatt forum som subforum, där även politik trådar går in. Saknar det forumet :)

 

@Aircondition: Vi kan visst hålla med och även ha fel, men jag tror det kommer bli så rörigt med kategoriserat forum, åtminståne jag hittar mycket lättare om man går efter konsoll. ;)

 

Ett exempel är också, om jag vill diskutera till exempel Mario Kart så vill jag diskutera med andra Nintendo spelare, inte andra racerspelspelare.

 

Håller med dig fullständigt om det

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att man kan lägga till fodralbild och grejor till spelen! :D Det ska jag lätt göra! B)

 

Får man ta egna bilder, eller måste man googla?

 

Ändring: Man får inte ta egna bilder... <_<

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...