Satisfaction Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 World of Warcraft, Star wars kotor 2, halo combat evolved, worms armageddon/world party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 League of Legends och Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 World of Warcraft & Battlefield Bad Company 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Blivit så jäkla yrslig nu, men cs 1.6, cod, battlefield (om man spelar med kompisar), lol, och wow 10 dagars :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 nfs mw varit sen jag va åtta :) och nfs iii hot pursut och sims 3 och nhl 2004 och zoo tycon 1 inte 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Oj glömde Minecraft men det kommer iaf atm på första plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 World of Warcraft Team Fortress 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remotoo Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Guld-Wars, Just Cause 2, Need For Speed Undercover. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Battlefield 2 Bad Company 2 World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Mina favo spel: Mw2 Crysis 2 BC2 +speciellt Vietnam ^^ Medal of Honor metro 2033 Just cause 2 GTA IV NFS Shift PURE Splinter Cell Combat Arms EU & jag vet att det kommer bli BF3 med ^^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 (redigerat) Neverwinter Nights 1 The Elderscrolls IV: Oblivion Diablo II - Lord of Destruction Assassins Creed 2 och Brotherhood Spellforce Slaget om Midgård II - Häxkungens Tid Garrys Mod Deus Ex Worms 2, 4 och Forts Under Siege System Shock 2 The Sims 2 Rollercoaster Tycoon 1 och 2 Redigerat 4 Augusti 2011 av Patrickmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Neverwinter Nights The Elderscrolls IV: OblivionDiablo II - Lord of DestructionAssassins Creed 2 och BrotherhoodSpellforceSlaget om Midgård II - Häxkungens TidGarrys Mod Deus ExWorms 2, 4 och Forts Under SiegeSystem Shock 2The Sims 2Rollercoaster Tycoon 1 och 2Har fått Neverwinter Nights 2 och det ligger och skräpar här hemma, har 9 speltimmar enligt xfire men tror inte jag spelade alls så mycket, max 2-3 effektiva timmar. Är det värt att lägga tid på det? Spelar annars Aion och LoL så jag vill ju inte slösa tid på något som inte är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.