Dave37 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Det jag tänkte på är att går det att drömma att man bara är en kamera liksom^^ som man ser i filmerjoo... det gör jag nog ibland... fast senare i drömmen får jag alltid fast form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Ja jag drömmer för den mesta delen om mig själv , det är väl så i dom flesta fallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Har hänt några gånger att jag inte "varit med". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Är mig själv eller inte det skiftar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Drömmer oftast om mig själv, men visst har det hänt att jag har drömt ur en annan persons perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Det jag tänkte på är att går det att drömma att man bara är en kamera liksom^^ som man ser i filmer Drömmer nästan alltid så. :lol: Redigerat 28 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Drömmer oftast om mig själv. I många av mina drömmar är det first person look :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Drömmer faktist inte så ofta om mig. Men kanske händelser som jag kommer in i. I ca 10 minuter eller något liknande. Sista gången var att jag hade samlag på ett tag. Konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 I mina drömmar är jag nästan aldrig närvarande, och inte om mig sj.. Drömmer nästan alltid om brudar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Har nån drömmt om att man ramlar från ett riktig stor hus`? ellr nåt liknade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 I drömmen är "du" alltid huvudobjektet i en form eller annan- Varesig det är själva personen drömmen handlar om eller "kameran" som följer personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Minns inte :S Har inte drömt nåt sen jag flyttade till lägenheten jag bor i nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.