Hoppa till innehåll

Vilket Onlinespel Är Bäst?


zkAro

Vilket onlinespel är bäst?  

24 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.

 

Själv tycker jag dock att WoW är bäst med AoC tätt intill.

Vadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!

Ont: WoW e bäst av dem på din lista, men tycker nog att Warhammer online e bäst(när de släpps:P).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså War ( warhammer online ) Kommer REGERA!!! när det släpps.. Men just nu så e det

 

1. MAPLE STORY !!!! helt klart lätt lungth . det e chillt. liksom ingen press på att man måste lvl hela tin och så =D

 

2. på delad anda plats. FlyFF och ROSE , flyff för att det e så lätt att lvl te lvl 60 ( 4 dagar ) och rose. För att det äger . det e bara så....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså War ( warhammer online ) Kommer REGERA!!! när det släpps.. Men just nu så e det

 

1. MAPLE STORY !!!! helt klart lätt lungth . det e chillt. liksom ingen press på att man måste lvl hela tin och så =D

 

2. på delad anda plats. FlyFF och ROSE , flyff för att det e så lätt att lvl te lvl 60 ( 4 dagar ) och rose. För att det äger . det e bara så....

Hmm e fortfarande inte lvl 60 på flyff(lvl 56) för det e så segt utan en fs och advp.... och har man inte det tar det skit lång tid för att lvla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte spelat Lotro eller AoC så jag tog WoW, tycker att alla gratis spel som maple story och flyff är skit

word..

Alla gratis mmorpg har antingen fail eller epic fail..

Har en liten fråga.. kommer War-online vara gratis eller äre nån rikemansbarn spel?

 

BTT: Jag tog wow då jag aldrig testat dom andra.. (förutom nästan alla gratisspel därute..)

Och jag tog inte wow bara för det.. Wow är fett kult med min lvl 10 twink! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte spelat Lotro eller AoC så jag tog WoW, tycker att alla gratis spel som maple story och flyff är skit

word..

Alla gratis mmorpg har antingen fail eller epic fail..

Har en liten fråga.. kommer War-online vara gratis eller äre nån rikemansbarn spel?

 

BTT: Jag tog wow då jag aldrig testat dom andra.. (förutom nästan alla gratisspel därute..)

Och jag tog inte wow bara för det.. Wow är fett kult med min lvl 10 twink! :D

 

Det kommer kosta i månaden men inte lika mkt så WoW, det kommer kostar cirka 100kr för ett game card, men vet inte hur mkt om du betalar med kredit kort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...