Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Att vara emot invandring i sig är väl ganska acceptabelt, dock själviskt, eftersom man själv är mer lyckligt lottad och borde vilja hjälpa andra, framför allt de med krig och svält bakgrund.

 

Att vara emot invandrarna i sig, det vill säga deras hudfärg, kultur eller religion är helt oacceptabelt, de som är emot dem är de som borde byta plats med invandrarna och hamna mitt i kriget och svälten och se hur roligt det är.

 

Att vara emot kriminella invandrare är på ett sätt acceptabelt, brott är inte bra, men om man ser en kriminell invandrare bör man tänka "J*vla brottsling" istället för "J*vla invandrare".

 

Med andra ord så borde vi ta in fler invandrare och se till att de hamnar på rätt sida om lagen. Ni som inte gillar själva invandrigen, tänk efter varför, för deras hudfärg/religion/kultur? Nej. För deras personlighet? Nej. För att de ger större befolkning? Nej. Det ända ni egetligen inte gillar är att brottsligheten och våldet ökar, eller hur? Det ska man inte skylla på invandrarna, de är inte naturligt aggressiva. Istället ska vi försöka hjälpa dem och se till att de inte begår brott.

Kan väl inte hålla med om att ta emot fler Invandrare. Men mycket du säger stämmer. Men ändå de verkar nästan vägra tala svenska, de måste säga Svenne. Det finns de som är så j*vla otacksamma, sen finns det de tacksamma. Rötäggen drar med sig alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur f*n skulle de se ut om de bara fanns svenskar i sverige?

 

Som nu fast med färre pizzerior

 

och Sverige Demokraterna bomba dom j*vlarna, dom borde förbjudas,

 

Demokrati, åsikts- och yttrandefrihet.

 

och de e så j*vla piss av svenska polisen att låta razister/nazister demostrera på gatorna!

 

Demokrati, åsikts- och yttrandefrihet.

 

Och alla som har emot invandring dra åt h*lvete!

 

Inte förrän invandringen blir hållbar.

 

så mesiga regler vi har här i sverige.

 

Japp, ingen vågar säga som de tycker.

 

och som de hände med min pappa han blev rånad här i sverige och han ropa hjälp men ingen kom och hjälpte honom

 

Okej.

 

, ja lovar skulle de vara i i andra länder typ serbien och dom länderna, ropa du hjälp alla skulle komma fram och slå sönder rånaren!

Trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja lovar skulle de vara i i andra länder typ serbien och dom länderna, ropa du hjälp alla skulle komma fram och slå sönder rånaren!

Trevligt.

har ni tänkt på varför det alltid är majoritetsbefolkningens fel att invandrare alltid har de så dåligt? i alla länder, förutom typ serbien, förstås

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur f*n skulle de se ut om de bara fanns svenskar i sverige? och Sverige Demokraterna bomba dom j*vlarna, dom borde förbjudas, och de e så j*vla piss av svenska polisen att låta razister/nazister demostrera på gatorna! Och alla som har emot invandring dra åt h*lvete! så mesiga regler vi har här i sverige. och som de hände med min pappa han blev rånad här i sverige och han ropa hjälp men ingen kom och hjälpte honom, ja lovar skulle de vara i i andra länder typ serbien och dom länderna, ropa du hjälp alla skulle komma fram och slå sönder rånaren!

Sverige är uppbyggd av lagar. Varför ropade din farsa på hjälp? Han är väl en karl och ska kunna ta saken i egna händer?

Man kan inte jämföra Serbien och Sverige, serbien saknar moral. ''/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur f*n skulle de se ut om de bara fanns svenskar i sverige? och Sverige Demokraterna bomba dom j*vlarna, dom borde förbjudas, och de e så j*vla piss av svenska polisen att låta razister/nazister demostrera på gatorna! Och alla som har emot invandring dra åt h*lvete! så mesiga regler vi har här i sverige. och som de hände med min pappa han blev rånad här i sverige och han ropa hjälp men ingen kom och hjälpte honom, ja lovar skulle de vara i i andra länder typ serbien och dom länderna, ropa du hjälp alla skulle komma fram och slå sönder rånaren!

Sverige är uppbyggd av lagar. Varför ropade din farsa på hjälp? Han är väl en karl och ska kunna ta saken i egna händer?

Man kan inte jämföra Serbien och Sverige, serbien saknar moral. ''/

 

det är oftast inte så lätt att ta hand om beväpnade rånare(om dom nu var det,troligtvis)om man själv är obeväpnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem f*n bryr sig igenkligen? Mänskligheten är att j*vla råthål. Ifall det beblandas med mörka och ljusa råtter vem bryr sig?

 

Fuck the world. ;)

Undvik sådana inlägg i detbatt forumet då det går ut på att uttrycka sina åsikter och argumentera.

 

@NeedForSpeed, fanns det mycket folk i närheten då? för man brukar ju vanligt vis inte råna folk om det står en folkmassa 2 meter bort precis, för övrigt tror ajg knappast det skulle har varit någon större skillnad om du åkte till något annat europeiskt land, de flesta människor är fega där av den låga grova brottsligheten i Europa.

 

För övrigt tycker jag att Sveriges största problem är att vi tar inte för mycket invandrare, och alldeles för stora delar av lågutbildade och kriminella, nu menar jag inte att vi inte ska ta in outbildade utan att vi inte klarar av att ge dem jobb och ett liv i Sverige, att få t.ex. läkare att invandra till Sverige är inte dåligt, efter som vi kan komplettera deras utbildning och lära dem Svenska, men vi klarar inte att göra det i de mängder vi gör idag.

 

Sen att som invandrare skylla på att det är samhällets fel är bara patetiskt enligt mig, till att börja med är det oftast barnen till invandrare som använder den ursäkten, plus att många har kommit till Sverige som 2-4 åringar och säger att det är samhället fel. Det är till viss del samhällets fel, vi ställer inte nog höga krav i skolan och rent allmänt på invandrare, vilket gör att de inte behöver lära sig något i skolan, och de bara kan springa runt och slänga saker på andra elever om de vill. Att de sedan skyller på samhället är inte rätt, men visst samhället har en del av ansvaret men varje individ är i slutet bara ansvarig för sina egnahandlingar, det går inte att skylla på någon annan.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud Raptomex, ja jag vet att det inte bara är invandrare som kaxxar. Det jag menar är att dom utan anledning kan attackera en eller ringa in en och skrika "j*vla svenne jävel" "rasist", osv.

Har råkat ut för det själv och skrattar bara åt dom, det jag menar är att om dom nu är invandrare i VÅRAT land så borde dom åtminstånde visa lite tacksamhet.

 

Och på vilket sätt gör jag mig till åtlöje?

Här i Sverige har jag blivit kallad "Blatte jävel", "Muslim jävel", "j*vla arab" etc. Och rasister måste inte vara svenskar utan även invandrare kan vara rasister och därför är det inte så konstigt att sånt här händer, det är bara att strunta i såna här kränkningar. Men dem säger om sånt här är mest barn och tonåringar som gör så för att leka "coola" och det dem säger är inget man bör ta personligt. Klart att invandrare måste följa lagen och uppföra sig ordentligt men dåligt uppförande och brottslighet går inte bara att skylla på invandrare då även vissa svenskar gör sånt.

 

Hör i Sverige, mitt hemland, där jag blev född har jag blivit kallad "Svenne Jävel, "j*vla viting", "Rasist" etc. och ja, rasism är inte att man är på invandrare och svarta utan det är uppdelningen av alla raser, svarta, vita, bruna, gula osv.

Och ja. Det är många som försöker vara coola genom att säga det, men om du har kommit på det själv så borde du inte ta illa upp av dom?

 

Förstår inte riktigt vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud Raptomex, ja jag vet att det inte bara är invandrare som kaxxar. Det jag menar är att dom utan anledning kan attackera en eller ringa in en och skrika "j*vla svenne jävel" "rasist", osv.

Har råkat ut för det själv och skrattar bara åt dom, det jag menar är att om dom nu är invandrare i VÅRAT land så borde dom åtminstånde visa lite tacksamhet.

 

Och på vilket sätt gör jag mig till åtlöje?

 

Här i Sverige har jag blivit kallad "Blatte jävel", "Muslim jävel", "j*vla arab" etc. Och rasister måste inte vara svenskar utan även invandrare kan vara rasister och därför är det inte så konstigt att sånt här händer, det är bara att strunta i såna här kränkningar. Men dem säger om sånt här är mest barn och tonåringar som gör så för att leka "coola" och det dem säger är inget man bör ta personligt. Klart att invandrare måste följa lagen och uppföra sig ordentligt men dåligt uppförande och brottslighet går inte bara att skylla på invandrare då även vissa svenskar gör sånt.

 

Hör i Sverige, mitt hemland, där jag blev född har jag blivit kallad "Svenne Jävel, "j*vla viting", "Rasist" etc. och ja, rasism är inte att man är på invandrare och svarta utan det är uppdelningen av alla raser, svarta, vita, bruna, gula osv.

Och ja. Det är många som försöker vara coola genom att säga det, men om du har kommit på det själv så borde du inte ta illa upp av dom?

 

Förstår inte riktigt vad du menar.

 

 

Bara för man inte tar illa upp så ska man inte behöva bli kallad så, det är fortfarande rasism.

Redigerat av Bakar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...