TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 well jag trodde inte du satt och fixade med det nu :P. Men vi får hoppas att det är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Har inte fått nån sån ruta än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Fick ett precis :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Har inte fått nått sen igår :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 fick för 2min sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Tråkigt och höra då problemet är kvar ändå då, men fortsätt och skriv varje gång det dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Nu fick jag ett :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Fick ett precis nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag fick ett serverfel när jag ska skicka in ett inlägg. Det står "Serverfel - 500 error". Eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag fick ett serverfel när jag ska skicka in ett inlägg. Det står "Serverfel - 500 error". Eller något liknande.Jepp, nått sånt står det. Btw fick jag nyss ett serverfel när jag skulle gå in i humor forumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Har inte hänt mig iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag har fått det en gång. Men det var nog ungefär då tråden skapades. Sen har det inte hänt mig någon mer gång. Admin: Du skrev att du var säker på var problemet låg. Är det något som du kan dela med dig av? För jag har presic börjat med PHP och MySQL och gör en hemsida (lokalt). Det vore lite intressant att höra (nördigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.