Northwest Skrivet 29 November 2012 Rapport Dela Skrivet 29 November 2012 fan vilket nice spel ;) menmen snart Colonel 100 i bf3, bara 13 300 poäng kvar yayVad är max poäng i BF3? Alla vapen alla ranker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Vad är max poäng i BF3? Alla vapen alla ranker?Finns ingen max poäng, men Colonel 100 (rank 145) är 24,6 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 (redigerat) Formulerade mig nog lite dåligt,men 24,6 miljoner är alltså den högsta ranken och man har låst upp alla vapen? Dvs man får inget nytt. Redigerat 5 December 2012 av Northwest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 (redigerat) Ja sista vapnet man får för ranks är As Val (rank 45), men sen finns det ju vapen som man låser upp i de olika dlc som finns. + COOP Redigerat 30 November 2012 av 747 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Klarade Xcom i går kväll, take that aliens suckers! Vettefan vilket spel jag går på nu... Klarade LA Noire för några dar sen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Spelar alldeles för mycket teeworlds. Här är en av mina filmer därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Väntar på att Far Cry 3 ska ladda färdigt, sedan blir det lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 skjuter banditer i vilda western på red dead redemptionFinns de inte till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Började spela lite Minecraft nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Finns de inte till pc?Nope, Rockstar släppte alrig någon PC-Version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Köpte World in Conflict+expansionen Soviet Assault för 39kr och jag tror seriöst att det kan var ett av dom bästa spelen någonsin. Så jag har nördat det ett par dagar. Sen har jag lirat SA-MP om det är någon som lirar så skicka pm och så fortsätter min strävan efter att låsa upp alla vapen i BF2,har bara två kvar nu,dessvärre är jag 140 000 poäng från högsta ranken. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2012 Rapport Dela Skrivet 7 December 2012 Har fullt upp med Skyrim's nya DLC Dragonborn, just nu gör jag en massa sidequests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.