Husko Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla.Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Varning till alla som spelar DA:O När ni kommit till Orzammar för att värva dvärgarmén så måste ni välja mellan två kung kandidater. Gör inte samma misstag som jag och gör questerna för båda kandidaterna... Det kommer resultera i att alla vägrar prata med dig så att du måste starta om hela jävla spelet... Hade gjort alla sidoquester och värvat alla förutom dvärgarna när detta hände... Pheeew...tur att jag bara gjorde questerna för ena då. Hade vart segt att behöva börja om allt : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ska skaffa lite trophies i Killzone 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Jag har börjat köra Perfect Dark på N64 igen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 cod 2 mordern warfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag har börjat köra Perfect Dark på N64 igen B) Det har tyvärr inte åldrats väl :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla.Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Bra svenska där grabben ;) OnT:Goldeneye Redigerat 20 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag har börjat köra Perfect Dark på N64 igen B) Soft ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Nyss varvat Halo 3: ODST. Ska nog gå tillbaka till Fable 2 och varva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 levlar i bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.