Gäst Cakeguy Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt. Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart. du vågar inte ens säga din lvl jag svär du är en noob gå häng dig lil pysen jag äger sönder dig. jag är lvl 51 i cod mw2 äger dig. gå kör små barn spelet wow. Snälla GTFO, du förstör bara tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp. Wtf? vad har Crazyshit med cp att gör? :S Cp är en sjukdom och har inte något med Crazyshit att göra :o jag vet att cp är en sjukdom.p11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Du ska inte säga nåt F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp. Wtf? vad har Crazyshit med cp att gör? :S Cp är en sjukdom och har inte något med Crazyshit att göra :o jag vet att cp är en sjukdom.p11 Men jag tror inte att Crazyshit är Cpmen nu slutar vi gå offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 CrossfireEpic epic epic, Username? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 New Super Mario Bros Wii Tetris @ Facebook World of warcraft fast just nu; Pluggandet. Jag spelar "Livet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 CrossfireEpic epic epic, Username? :D 40200 :), fast nu har det blivit stört :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 New Super Mario Bros Wii Tetris @ Facebook World of warcraft fast just nu; Pluggandet. Jag spelar "Livet". Är livet bara ett tillfälligt spel för dig? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Sluta förstöra och bråka sönder tråden people! :unsure: Vi alla kan väll hålla med om att "ps3games" inte är värd att svara p.g.a dennes ointelligens och onödiga fientlighet. Nu glömmer vi detta och ser till att mysa med våra favoritspel denna fina Lördagen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Heroes of Might & Magic trear, mmm-tz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp. meen assjå duu kalllarrr digg liksaaamm pss3gammeesss därför hajj duu daamp. Seriöst, Gå och lägg dig F5. OnT: Spelade nyss Zoo tycoon 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 lirar bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.