MilliamFh Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Den som tycker att FPS är bättre till konsol har aldrig provat FPS till dator.Håller med där, fastän jag spelar FPS till konsol.Left 4 Dead 2 tex är ju såklart bättre till dator, men jag tycker det är väldigt bra till konsol också. OnT: Har fått 1000G på 50 Cent Blood on the Sand nu. :D HAHA!! spelat CF, Mw2, caoch massor annat till dator och ägde, fick 10 i K/D efter 20 matcher på mw2 men ändå gillar jag mer att köra på PS3 där jag har 2 i K/D ;) Det är bara så mycket skönare att stryra med konsol :king: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Lirat lite Metro 2033, konceptet och idén är bra men det var ingenting man riktigt fastnade för. Ingenting för mig helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Längtar hem till min DS.Varför tog du inte med dig den? Vet inte, lite annat att göra, tog endast med mig min pokewalker som jag lyckats spela lite i smyg. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Lirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Lirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll. HA! :lol: Ska nog prova spelet någon gång då jag bara provat L4D1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Lirar domination på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Lirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll. HA! :lol: Ska nog prova spelet någon gång då jag bara provat L4D1 Du vet väl att han skämtade va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jag sköter om mina hundar i Nintendogs. Fet är ganska tråkigt för jag hittar inte "Green Hat" (En Luigi-hatt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Lirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll. HA! :lol: Ska nog prova spelet någon gång då jag bara provat L4D1 Du vet väl att han skämtade va? Ja? Vad gör det? vill ju ändå prova speler ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Fick nån XP bonus på FFA i MW2 som gjorde att jag gick upp i 70. Fick även 30-10 på en FFA match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Fick nån XP bonus på FFA i MW2 som gjorde att jag gick upp i 70. Fick även 30-10 på en FFA match.Level 70? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Fick nån XP bonus på FFA i MW2 som gjorde att jag gick upp i 70. Fick även 30-10 på en FFA match.Level 70? första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.