kola_king Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Bygger på ett fort i minecraft ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Spelade demolition i mw3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Bygger på ett fort i minecraft ;)Klassiker. Bygger ett murkrön och försvar i Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Levlar jet i BF3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Läser Skyrim-recensioner, kollar på Skyrim-videor och väntar oavbrutet på att jag ska få spela det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Spelar Skyrim, får känslan av att spelet är ofärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Spelar Skyrim, får känslan av att spelet är ofärdigt.Hur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 (redigerat) Hur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart.När man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.Ett annat exempel är detta: . Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt. Redigerat 12 November 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 När man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.Ett annat exempel är detta: . Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt.hade spelet varit gammal, hade jag förstått att det var så.men det ser ju bara, gammalt ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 hade spelet varit gammal, hade jag förstått att det var så.men det ser ju bara, gammalt ut :PDet gjordes väl främst för konsoler och dagens konsolers hårdvara börjar få ett par år på nacken. Men nu glider vi från trådens ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 då glider jag tillbaka genom att skriva att jag precis slog ut fyra lag i Command and Conquer på Medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Spelar black ops på PS3, ska försöka prestiga så mycket som möjligt (14 är mitt mål) är på 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.