The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Spyro 2 - Gateway to Glimmer Har kört lite igenom alla mina gamla ps1 spel idag, klarade av spyro på 4 timmar :-p Fyfan vad kul med Spyro. Längesedan jag spelade det ^^ Senaste avklarade måste vara CoD: WaW, har nog redan sagt det... Möjligt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Super Mario Bros ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Timeshift,innan dess var det Fallout 3,tråkigt att det var så jäkla kort om man bortser från extra uppdragen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Timeshift,innan dess var det Fallout 3,tråkigt att det var så jäkla kort om man bortser från extra uppdragen dock. Lol, om du tycker att Fallout 3 är kort har du totalt missat poängen med hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Minns inte, men de kanske var Super mario 64(med 16 stars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 F.E.A.R 2 Slutet var ju lite dirty höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Hugo och jakten på Solstenarna I LOL'd Redigerat 2 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 F.E.A.R 2 Slutet var ju lite dirty höhö. Haha, håller med :PDet senaste för mig var också F.E.A.R 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 sh5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Gamecube - Luigi's Mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Lord of the rings conquest. Inget höjdar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 cod world at war. enkelt ju :] men håller på med GH3 nu >.< kör på medium och klarar inte ens slash :'( fy va dålig jag 'a'r :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.